سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک از بازگشت به سرکارش با جورج کلونی خوشحال است ، منبع می گوید: “او در جایگاه خوبی است”

افلک به کار خود در بوستون بازگشت!

این بازیگر 48 ساله در نیو انگلند مشغول فیلمبرداری  به کارگردانی جورج کلونی است. کلونی و افلک قبلا در فیلم Argo «آرگو» با یکدیگر همکاری ‌کردند، که اسکار بهترین فیلم سال را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

یک منبع  در شماره این هفته به PEOPLE گفت: “بن از حضور در بوستون هیجان زده است.” “او و جورج خوشحال هستند که دوباره به هم پیوستند و دوباره با هم کار می کنند.

افلک آماده فیلمبرداری است. او و جورج برای  اینکار عالی هستند.”

این فیلم محصول استودیوی آمازون، براساس کتاب خاطرات پرفروش J.R. Moehringer ساخته می‌شود که داستان وقت‌گذرانی او با افراد مختلف در کافه عمویش را روایت می‌کند

افلک اخیراً در مورد چگونگی چالش ها و مبارزاتش با اعتیاد به الکل صحبت کرده است او سه فرزند از همسر سابقش جنیفر گارنر دارد  دختران ویولت 15 ساله و سرافینا 12 ساله و پسر ساموئل 8 ساله . 

افلک به هالیوود ریپورتر گفت: “با دیدن فراز و فرودهای کافی ، بچه دار شدن و طلاق – اکنون در دوره ای از زندگی خود هستم که تجربه زندگی کافی برای بازی در یک نقش را دارم تا این کار را برای من واقعاً جالب کند.”

منبع افلک می گوید در حالی که او از کار خود در The Tender Bar لذت می برد ، این بازیگر “وقت پیدا کرده است تا با خانواده اش در ارتباط باشد.” “و حتی  با خیال راحت برای تولد سام پرواز کند. او در جایگاه خوبی است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا