سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آندره لئون تالی از حامیانش در طی درگیری برای تخلیه خانه اش تشکر می کند.

آندره لئون تالی روز چهارشنبه در طی نزاع برای تخلیه عمارت وستچستر ، صمیمانه از طرفدارانش تشکر کرد.

“من از همه شما بخاطر عشق و نگرانیتان تشکر کنم. من از نظر عقلی و روحی سالم هستم و از پیامهای فراوان دوستان عزیز بسیار سپاسگزارم. ”

The Post ماه پیش به طور انحصاری گزارش داد که پیشگام مد و نویسنده “The Chiffon Trenches: A Memoir” درگیر نزاع حقوقی با مدیر عامل سابق Manolo Blahnik ، جورج مالکموس ، برای خانه 1 میلیون دلاری White Plains بود. او ادعا می کند که مالکموس و شریک تجاری و همسرش تونی یورگایتیس در تلاشند تا تالی را از خانه ای که به گفته خودش صاحبش است بیرون کنند. آنها ادعا می کنند که خانه آنها است و تالی 500000 دلار اجاره به آنها بدهکار است.

تالی در پست اینستاگرامش گفت: “همانطور که احتمالاً از کتاب” The Chiffon Trenches “می دانید ، من در زندگی ام قله ها و دره های زیادی را تجربه کرده ام و قوی باقی مانده ام. موضوعی که ما با آن سر و کار داریم جای تأسف دارد ، اما در حال حاضر توسط تیم حقوقی بسیار توانمند به مشکل من رسیدگی خواهد شد. ” 

آکیم اسمیت ، آرایشگر و طراح اوایل این هفته یک GoFundMe را برای تالی تاسیس کرد و به دنبال کمک به جمع آوری 500000 دلار بود. “همه اهل مد از سهم [تالی] در صنعت بهره مند شده اند. [او] از من این کار را نخواسته است ، اما معتقدم این کار درستی است. من معتقدم که همه ما باید الان از او حمایت کنیم. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا