سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

“Gabby” و “Marcel” زوج مورد علاقه ی ما به دنبال خانه‌اند

“Gabby” و “Marcel”عشق را در یک مکان خیلی گرم یافتند و ایمان ما را به عشق حقیقی احیا کردند .

رابطه بین گبی آلن”Gabby Allen” و مارسل سامرویل”Marcel Somerville
در حال قوی تر شدن است و این زوج به طور جاری در حال جستجوی خانه می‌باشند ، با آرزوی اینکه بتوانند از کریسمس در خانه‌ی جدید خودشان زندگی کنند .

طرفداران خواننده‌ی “Blazin’ Squad” و زیبای بلوند از شنیدن اینکه آن ها رابطه‌ی بین خود را یک قدم رو به جلو برده‌اند محظوظ خواهند شد .
گبی”Gabby” از طریق «یاهوی هنرمندان بریتانیایی» “Yahoo Celeb UK” آشکار کرد :« ما در حال جستجو برای یافتن خانه‌ای هستیم که آن را با هم بخریم و امیدواریم که بتوانیم از کریسمس در آن زندگی کنیم . ما با هم خوب هستیم و مارسل”Marcel” در حقیقت شگفت انگیز است . مارسل”Marcel” قرار است که امشب در لیورپول”Liverpool” نمایشی را اجرا کند … و من نمی‌توانم برای تجدید دیدار با “Blazin’ Squad” منتظر بمونم … پس حتماً اجرا را پیگیری می‌کنم .»

اما این موضوع همیشه برای گبی”Gabby” از زمانی که ویلای تجملی را ترک کرده ، راحت نبوده است . این زیبای بلوند در مورد رابطه‌اش با مارسل”Marcel” جستجوی آنلاین می‌کرد و تعداد زیادی از نظرات نفرت انگیز و نژاد پرستانه را دریافت کرد .

خوشبختانه این موضوع پس از اینکه گبی “Gabby” خود ایستاد و عصبانیت خود را با کوباندن در ها به هم خالی کرد فروکش پیدا کرد ، اما گبی “Gabby” اقرار کرد که تجربه او را مجبور کرده است تا با پوستی ضخیم تر رشت پیدا کند .

گبی “Gabby” گفت :« منظورم اینه که این موضوع قطعاً از زمانی که من درباره‌ی آن بی پرده سخن گفتم ، فروکش پیدا کرد ، اما پس از آن هر کسی الآن و دوباره انجامش می‌دهد . این در پیام های فوری اینستاگرام “Instagram” وجود دارد که کسی است که شما مجبورید آن را قبول یا رد کنید . مردم می‌توانند وحشتناک باشند اما من اخیراً شخصیت سخت تری را داشته بودم . اگر من هر چیزی که هر شخصی گفت را به دل بگیرم به کالبدی از یک زن تبدیل خواهم شد .

و از او درباره‌ی اینکه آیا از کسانی که از او تنفر دارند پیامی را دریافت کرده است یا نه ؛ گبی “Gabby” پاسخ داد :« واقعاً فقط به زندگی خودتون بچسبید .
چطور ممکن است که انتقال حس بد به زندگی دیگران حس خوبی بهتون بده ؟»

ستاره‌ی بیست و پنج ساله قطعاً از پیام های چندش آوری که دریافت کرده بود و قبلاً نژاد پرستان منفور هم بودند ، وحشت زده شده بود . گبی”Gabby” می‌گوید که ذهن او از نگرش های بعضی از افراد خسته شده است .

گبی”Gabby” گفت :« درسته دوستان ، در نتیجه من بعضی از پیام های شما را که دریافت کردم را در طول چند هفته‌ی گذشته خوانده‌ام و من قطعاً در همان لحظه از اذیت و آزار های نژاد پرستانه و منفور که به رابطه‌ی بین من و مارسل”Marcel” مربوط می‌شد ، وحشت کردم .»

گبی  “Gabby“افزود :« این موضوع کاملاً غیر قابل قبول است و برای اینکه بدانید که در سال ۲۰۱۷ هم ادامه خواهد داشت ، و قلب من را می‌شکند . من در طول عمرم در ملتی با چند فرهنگ رشد کرده‌ام و در محیط های “LGBTQIA” بوده‌ام . برای دانستن این که هنوز هم چیزی وجود دارد ، ذهنم خسته و ورم کرده است .»

 

GabbyGabbyGabbyGabbyGabbyGabby

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا