سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مری فیتزجرالد و رومن بنت در حقیقت قبل از پخش سریال Selling Sunset با هم ازدواج کرده بودند.

 مری فیتزجرالد و رومین بنت منتظر نیستند که ازدواج کنند آنها در واقع قبل از پخش سریال Selling Sunset  در شبکه نتفلیکس ، ازدواج کردند.

همانطور که طرفداران  این سریال  می دانند ، رابطه این زوج نقش بزرگی در داستان فصل اول و دوم داشت. در حقیقت ، روز بزرگ این زوج در فصل دوم  Selling Sunset ثبت شد.در حالی که طرفداران معتقد بودند که این دو نفر در 12 اکتبر 2019 ازدواج کردند ، نماینده این ستاره به مردم تأیید کرد که آنها سال قبلترش ازدواج کرده بودند. 

 نماینده مری گفت :”مری و رومن چند ماه قبل از شروع فیلمبرداری در ژوئن سال 2018 ازدواج کردند ، اما آنها تصمیم گرفتند به هیچ یک از دوستان یا خانواده خود نگویند ،  چون آنها هنوز هم در تلاش بودند تا ببینند که آیا رابطه آنها به نتیجه می رسد؟ “

TMZ اولین نشریه ای بود که این خبر را پس از گرفتن گواهی ازدواج ، گزارش داد. این نشریه خاطرنشان کرده است که ماری و رومن در 9 مارس 2018 در دادگستری کانتی ونتورا ازدواج کرده اند. 

مهم نیست که این دو نفر عروسی شان را جشن گرفتند یا نه اما یک چیز واضح است: آنها خیلی عاشق هم هستند. 

مری در ماه ژوئن در اینستاگرام خود نوشت: “تولدت مبارک به بهترین همسر دنیا.” در پستی جدید ، او نوشت: “بسیار خوشحالم که این مرد باورنکردنی را در کنار خود دارم تا سفر زندگی را با هم طی کنیم. “

هفته گذشته رومن به همسر خود ابراز عشق کرد او نوشت : “بزرگترین گنجینه یک مرد در ثروتش نیست گنجینه او  در یافتن زن مناسبی است که تصمیم می گیرد در کنار او بایستد.”

در حالی که فصل سوم  Selling Sunset به طلاق  جاستین هارتلی و کریستین کوین متمرکز شده است ، طرفداران امیدوار هستند که نتفلیکس این سریال را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا