سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رابطه اسکات دیسیک و آملیا هملین جدی تر شده است.

رابطه اسکات دیسیک و آملیا هملین بعد از تعطیلاتشان در میامی ، گرمتر شده است.

یکی از افراد نزدیک به Us Weekly گفت که رابطه عاشقانه بین اسکات ستاره 37 ساله Keeping Up With the Kardashians ، و آملیا مدل 19 ساله ، به مرحله تازه ایی رسیده. با این حال این زوج هیچ عجله ای برای نامزدی و ازدواج ندارند.

این منبع گفت: “اسکات و آملیا رابطشان بسیار جدی هست.” “او اغلب در خانه اسکات است و زمان زیادی را در آنجا می گذراند.”

دیسیک دوست دارد که هملین “از یک خانواده خوب باشد” ، با وجود اینکه پدر و مادر هملین را هری هملین و لیزا رینا “مدتی است” می شناسد.

همان منبع به ما گفت ، “والدین او اوایل شک داشتند ، اما با دیدن خوشحال بودن دخترشان باعث شد که آنها در مورد رابطه این دو نفر احساس بهتری داشته باشند.”

دیسیک و دوست دختر جدیدش روز به روز رابطه شان بهتر میشود. در مورد اینکه آیا طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که داستان عاشقانه آنها در The Real Housewives of Beverly Hills ، که مادر آملیا در آن بازی می کند ، پخش شود، منبع خودی گفت “هرگز نگو” ، خاطر نشان کرد: “این احتمال وجود ندارد.”

این دو نفر از اکتبر سال 2020 با هم رابطه داشتند ، وقتی که آنها با هم در مهمانی تولد کندال جنر شرکت کردند و در آخر هفته روز ولنتاین رابطه شان را در اینستاگرام رسمی کردند. در همان ماه ، آملیا از طریق استوری اینستاگرامش او را “مرد رویایی” خواند.

به گفته منبع خودی ، “اسکات و آملیا واقعاً با هم خوشحال هستند. آنها دوست دارند بیرون بروند و مهمانی بگیرند و هر دو به شدت مجذوب همدیگرند. ” این منبع خاطرنشان کرد که دیسیک “هنوز همیشه در مورد [دوست دختر سابقش] کورتنی [کارداشیان] صحبت می کند” حتی در مقابل آملیا ، که به نظر نمی رسد مخالف باشد.”

کارداشیان ، 41 ساله، فرزندان مشترکی بنامهای میسون ، 11 ساله ، پنه لوپه ، 8 ساله و رینگ ، 6 ساله با اسکات دارد. آنها خواستند تا از هم جدا شوند و کورتنی در حال حاضر با تراویس بارکر رابطه دارد. او و خانواده معروفش از رابطه دیسیک حمایت می کنند.

“خانواده کارداشیان و جنر فوق العاده از رابطه اسکات و آملیا حمایت می کنند. آنها واقعاً این دو نفر را در کنار هم دوست دارند و فکر می کنند آملیا تأثیر زیادی روی اسکات دارد. ” “اسکات و آملیا واقعاً در جای خوبی هستند. آنها به یکدیگر عشق و احترام زیادی دارند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا