سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سریال تد لاسو جوایز منتخب منتقدان را جارو می کند در حالی که جیسون سودئیکیس از اولیویا وایلد همسر سابقش تشکر می کند: “او حق داشت”

 سریال تد لاسو جوایز انتخاب منتقدان 2021 را جارو کرده است.

روز یکشنبه ، این مجموعه در هر سه دسته نامزد شده برنده شد: بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی (هانا وادینگام) ، بهترین بازیگر سریال کمدی (جیسون سودکییس) و بهترین سریال کمدی.

سودئکیس نامزد های دیگر هانک آزاریا (براکمیر) ، مت بری (آنچه در سایه ها انجام می دهیم) ، نیکلاس هولت (بزرگ) ، اوژن لووی (نهر شیت) و رامی یوسف (رامی) برای بهترین بازیگر  مرد را شکست داد . 

او در جوایز گلدن گلوب آخر هفته گذشته هم برنده شد.  – سودئکیس ، 45 ساله ،در سخنرانی اخیرش خطاب به همسر سابقش اولیویا وایلد  (دیزی ، 4 ساله و اوتیس ، 7 ساله ) صحبت کرد. 

“من می خواهم از بچه هایم ، اوتیس و دیزی تشکر کنم. من می خواهم از مادر آنها اولیویا ، که ایده اولیه این کار را به عنوان یک برنامه تلویزیونی داشت ، تشکر کنم ، گفت:” شما و برندان [هانت] و جو [کلی] دوست دارید این کار را انجام دهید خیلی زیاد ، شما باید آن را به عنوان یک فیلم یا نمایش تلویزیونی انجام دهید. … حق با او بود. “

وایلد 36 ساله و سودئیکیس برای اولین بار در نوامبر 2011 با یکدیگر رابطه برقرار کردند و سودئکیس اندکی پس از تعطیلات در سال 2012 خواستگاری کرد. آنها یک دختر  به نام دیزی و یک پسر به نام اوتیس دارند. 

یک منبع در ماه نوامبر به PEOPLE گفت که این زوج “در آغاز سال 2020” از هم جدا شدند. 

پیش از این منبعی به PEOPLE گفته بود که سودئکیس و بازیگر و کارگردان وایلد “به یک روال عالی برای والدین تبدیل شده اند”.

این منبع افزود: “فرزندان اولویت و قلب روابط خانواده هستند”.

سودئیکس در تد لاسو ،  نقش یک مربی فوتبال آمریکایی استخدام شده برای مدیریت یک تیم فوتبال لندن که در حال مبارزه است ، بازی می کند. او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در این نمایش فعالیت می کند.

آخر هفته گذشته ، او اولین گلدن گلوب خود را برای این نقش به خانه برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا