سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

زین مالیک می گوید: لعنت به گرمی و هرکی که به آن مربوطه!!!

 

در تاریخ 9 مارس ،  زین مالیک خواننده “Pillowtalk” در توییتر نوشت: لعنت به  گرمی ها و همه افراد مرتبط به آن. تا زمانی که  باهاشون دست ندهید و هدیه نفرستید ، نامزدتان نمی کنند. سال آینده  یک سبد شیرینی را برای شما ارسال می کنم “

همانطور که می توان حدس زد ، عضو سابق One Direction امسال نامزد گرمی نشده است. در واقع ، او از زمان کار انفرادی در سال 2015 با وجود انتشار مداوم موزیک تقریباً هر ساله ، هیچوقت در این مراسم نامزد نشده. 

طرفداران این هنرمند از او در شبکه های اجتماعی حمایت کردند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: “” Pillowtalk “بزرگترین و بیشترین منتشر شده در سال 2016 بود ، Mind Of Mine یکی از بزرگترین رکوردها در سال 2016 بود. “”  ،” Dusk Till Dawn “در هفته های 2018 در رتبه اول چارتها قرار داشت. با این وجود هیچ نامزدی برای مالیک در نظر نگرفته شده. یک سیستم جعلی!!!”

زین تنها هنرمندی نیست که امسال علیه نامزدی های گرمی صحبت می کند. هنگامی که نامزدی ها در نوامبر سال 2020 مشخص شد ، The Weeknd یکی از اولین هنرمندانی بود که احساس کرد این مراسم فاسد است. 

خواننده “Can’t Feel My Face” ، که در مارس گذشته چهارمین آلبوم استودیویی بسیار موفق خودش را منتشر کرد ، در توییتر نوشت: “گرمی ها همچنان فاسد هستند. شما به من ، طرفداران من و  صنعت  موسیقی مدیون هستید …”

اندکی پس از توییت وی ، رئیس موقت و مدیرعامل آکادمی ضبط هاروی میسون جونیور بیانیه ای منتشر کرد.

هاروی نوشت: “ما می فهمیم که دویکند از نامزد نشدن ناامید شده است.” “من متعجب شدم و می توانم با آنچه او احساس می کند همدردی کنم. موسیقی او امسال بسیار عالی بود و سهم وی در جامعه موسیقی و جهان  شایسته تحسین همه است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا