سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریمونا سینگر ستاره RHONY به طور تصادفی صورت حساب بانکی اش را لو می دهد.

اوه ، ریمونا دوباره این کار را انجام داد.

ریمونا سینگر ، ستاره “زنان واقعی خانه های نیویورک” – برای دومین بار در عرض تنها سه ماه – “به طور تصادفی” عکسی از اطلاعات حساب بانکی اش را در اینستاگرامش نشان می دهد.

او سه شنبه شب سریعاً اقدام به حذف این عکس کرد ، اما طرفداران قبل از این که او بتواند آن را پاک کند از آن عکس گرفتند.

اطلاعات بانکی فاش شده نشان داد که موجودی حساب او 367،483.70 دلار در 22 فوریه است. معاملات او شامل 16944،90 دلار برداشت چک و واریز 7،500 دلار از BEN Group Inc.

BEN دارای یک بخش بازاریابی تأثیرگذار به عنوان بخشی از نمونه کارهایش است ، اما مشخص نیست که به همین دلیل آنها برای او پول نقد ارسال کرده اند یا نه.

خواننده همچنین 255.74 دلار از برنامه تبریک سلبریتی Cameo دریافت کرد – جایی که یک پیام ویدیویی از او 125 دلار هزینه دارد.

او همچنین 487.48 دلار از آمازون مارکت به جیب زد.

او  کتاب 2015 خودش را با عنوان “Life on the Ramona Coaster,” به فروش می رساند. او همچنین دارای ویترین فروشگاه Ageless by Ramona برای محصولات مراقبت از پوست است.

Page Six Style گزارش داد که او سرانجام خط تولیدش را در سال 2019 بعد از اعلام آن در فصل 10 “RHONY” (2018) راه اندازی کرد.

سینگر روز چهارشنبه به Page Six گفت که او عکس را به طور تصادفی بعد از به روزرسانی تلفنش منتشر کرده است. او قصد نداشت حساب مالی اش را به اشتراک بگذارد و سریع آن پست را پاک کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا