سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تمساح 12 فوتی به پسر استیو اروین حمله کرد.

یک تمساح 12 فوتی در آخرین فصل سریال رابرت اروین، با نام Crikey! It’s the Irwins” به رابرت حمله کرد.

یک تمساح آب شور  به نام کاسپر در حین فیلمبرداری در باغ وحش استرالیا نزدیک بود به پسر مرحوم استیو اروین,  رابرت  حمله کند.

تمساح وقتی به رابرت 18 ساله حمله کرد که او  داشت سعی می کرد ببیند کاسپر در زیستگاه جدیدش راحته یا نه و داشت به او غذا می داد . با این حال، تمساح رابرت را تعقیب کرد و به او حمله ور شد و این نوجوان مجبور به فرار شد.

وزن کاسپر 350 کیلوگرم و طول آن حدود 12.1 فوت است.کاسپر در حال حاضر در باغ وحش استرالیا زندگی می کند و یکی از دو تمساح آب شور لوسیستی است که در آنجا زندگی می کند. کلمه لوسیستی اساساً به این معنیه که یک حیوان  رنگدانه پوستش کاهش داشته است.

رابرت درباره این خزنده گفت : کاسپر چنین رفتار وحشیانه ای دارد، و از زمانی که پدرم برای اولین بار کاسپر را گرفت،  این غریزه را داشت. من نمی دانم که او چجوری واکنش نشان می دهد ، و صادقانه بگویم، این خیلی وحشتناکه ” . استیو در سال 2002 کاسپر را نجات داد.

Crikey! It’s the Irwins” در Animal Planet پخش می شود و رابرت و همچنین مادرش تری و خواهرش بیندی که باغ وحشی را اداره می کنند دنبال می کند.

پدر بیندی و رابرت, استیو اروین  در سال 2006 در سن 44 سالگی هنگام فیلمبرداری یک مستند در دیواره مرجانی بزرگ استرالیا درگذشت.او با نیش یک سفره ماهی زهر آلود کشته شد. این برنامه از تصاویر آرشیوی ستاره “شکارچی کروکودیل” استفاده می کند و به میراث او ادای احترام می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا