سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پرنس ویلیام پس از مصاحبه مگان مارکل و پرنس هری از خانواده سلطنتی در برابر اتهامات نژادپرستی دفاع کرد

پرنس ویلیام برای اولین بار از زمان مصاحبه جنجالی پرنس هری و مگان مارکل صحبت کرده است.

روز پنجشنبه ، 11 مارس ، او به همراه کیت میدلتون برای بازدید از مدرسه 21 در استراتفورد ، لندن ، دیده شدند ، که این زوج سلطنتی به معلمان مربوط به بازگشایی مدرسه پس از تعطیلی به دلیل ویروس کرونا تبریک گفتند. در حین بازدید ، یک خبرنگار از ویلیام پرسید که آیا او از زمان مصاحبه مگان  با اپرا وینفری ، که طی آن ادعاهایی در مورد خانواده سلطنتی داشته ، با برادرش صحبت کرده است؟

ویلیام پاسخ داد: “من هنوز با او صحبت نکرده ام ، اما صحبت خواهم کرد.”

ویلیام در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا خانواده سلطنتی یک “خانواده نژادپرست” است یا خیر ، از خانواده سلطنتی دفاع کرد و گفت: “ما خانواده نژادپرستی نیستیم.”

در گفتگو با اپرا ، که در 7 مارس پخش شد ، مگان و هری صریحاً در مورد آنچه منجر به کناره گیری آنها به عنوان مقام  ارشد سلطنتی شد صحبت کردند. مگان همچنین در مورد عدم حمایت از خانواده و همچنین داشتن افکار خودکشی در میان مراقبت های شدید رسانه ای صحبت کرد.

علاوه بر این ، مگان و هری با اپرا در مورد مکالمه ای صحبت کردند که گفته می شود در مورد رنگ پوست پسرشان آرچی هریسون  بوده است.

در حالی که هر دو مگان و هری نگفتند چه کسی این صحبت درباره رنگ پوست آرچی را با او داشته ، اپرا بعداً روشن کرد که این  شخص ملکه الیزابت دوم یا شاهزاده فیلیپ نبوده است.

در 9 مارس ، ملکه سکوت خود را در مورد مصاحبه هری و مگان شکست. کاخ باکینگهام در بیانیه ای به نمایندگی از او گفت: “تمام خانواده از اینکه متوجه شدند  چند سال گذشته  برای هری و مگان  چقدر چالش برانگیزه متاسف شدند. .” “موضوعات مطرح شده ، به ویژه در مورد نژاد ، نگران کننده است. گرچه برخی از خاطرات ممکن است متفاوت باشد ، اما آنها بسیار جدی گرفته می شوند و توسط خانواده به طور خصوصی برطرف خواهد شد. هری ، مگان و آرچی همیشه اعضای خانواده دوست داشتنی  مان خواهند بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا