سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز و الکس رودریگز تقریباً 3 ماه قبل از جدایی با هم مشکل داشتند ..

طرفداران جنیفر لوپز و الکس رودریگز از شنیدن تمام شدن نامزدی این زوج پس از نزدیک به چهار سال رابطه متعجب شدند. اما چندین منبع بهpeople  می گویند که رابطه این  زوج ماه ها با مشکل روبرو شده است.

یکی از صاحب نظران می گوید: “آنها تقریباً سه ماه است که در سختی هستند. آنها سعی کرده اند رابطه شان  را برای بچه ها کنار هم نگه دارند اما همه می دانستند که این کار عملی نخواهد شد.” “آنها قصد داشتند با هم یک عمارت بزرگ بخرند و پس از آن که دیگر همه دوستانشان در اینجا [در میامی] می دانستند از این معامله منصرف شدند و این اتفاق نیفتاد.”

لوپز 51 ساله ، دوقلوهای 13 ساله ماکسیمیلیان “مکس” دیوید و ام ماریبل را با همسر سابقش مارک آنتونی مشترک است. رودریگز 45 ساله ، دختران الا ، 12 ساله و ناتاشا ، 16 ساله ، با همسر سابقش سینتیا اسکورتیس ،دارد. 


یک منبع جداگانه به PEOPLE می گوید: “آنها در قرنطینه با مشکلاتی روبرو شدند.” آنها واقعاً روی رابطه شان کار کردند. 

ویروس کرونا ویروس برنامه های عروسی لوپز و رودریگز را نیز متوقف کرد.

 لوپز در ژانویه به ال گفت : “ما آنچه را که واقعاً واقعاً می خواستیم انجام دهیم برنامه ریزی کرده بودیم [اما] نمی دانم آیا می توانیم دوباره آن را ایجاد کنیم. ما آن را لغو کردیم و از آن زمان در مورد آن صحبتی نکرده ایم. عجله نداریم، “کمی بعد ، برای شماره مارس 2021 Allure  توضیح داد که درمان برای او و رودریگز و رابطه آنها “واقعاً مفید” بود و به انتشارات گفت: “ما باید روی خودمان کار کنیم.”

این اواخر ، لوپز در جمهوری دومنیکن مشغول فیلمبرداری Shotgun Wedding در مقابل بازیگر جاش دوهامل هست در حالی  که رودریگز بیشتر وقتش  را در میامی گذرانده است. لوپز هفته گذشته عکسی از خودش و رودریگز در جمهوری دومنیکن را به اشتراک گذاشت و او نیز در همان روز تصویر مشابهی از خودشان را به اشتراک گذاشت.

ساعاتی پیش از انتشار خبر جدایی شان ، ستاره سابق MLB عکسی از خود را در یک قایق تفریحی در فلورید به اشتراک گذاشت

در مارس 2017 ، people برای اولین بار رابطه لوپز و رودریگز را تأیید کرد. و امسال برای روز ولنتاین ، لوپز گفت که آنها در واقع در ماه فوریه آشنا شدند  لوپز در اینستاگرام نوشته بود :”فوریه ماه ویژه ماست … ماه سالگرد ما … برای اولین بار در اول فوریه دوباره ملاقات کردیم … اولین باری که بیرون رفتیم دو روز بعد بود و از آن زمان روزی نبوده که با هم نباشیم یا صحبت نکرده باشیم ،.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا