سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آسلی بکیراوغلو به صحنه فیلمبرداری برمی گردد و پارتنر جدیدش نام معروفیه که خیلی شگفت زده خواهید شد!

آسلی بکیراوغلو پس از  سریال دروغ شیرین من، 2 ساله که در سریال های تلویزیونی حضور نداشته است. بازیگری که فقط در سریال تلویزیونی دیجیتال “زینب به دادم برس ” می توانستیم او را تماشا کنیم،  او تصمیم داشت اگر پروژه خوبی بهش پیشنهاد شد به صحنه فیلمبرداری بازگردد.  آسلی بکیر اوغلو قراره نقش اول زن فیلم Sen ve Ben به نویسندگی و کارگردانی ارسوی گولر را بر عهده بگیرد.

پارتنر او در این فیلم بازیگر معروفیه که همه را شگفت زده می کند… صحبت از یالچین حفاظ اوغلو است. فیلم Sen ve Ben تجربه مهمی برای این بازیگر جوان خواهد بود.

سریال شبکه ATV با نام  راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند به مدت 6 فصل ادامه یافت که یالچین حافظ اوغلو یکی از برجسته ترین نقش های سریال فوق العاده را ایفا کرد. این بازیگر که در سال 1989 در استانبول به دنیا آمد، بزرگترین موفقیتش را در مسیر بازیگری  با سریال تلویزیونی عشق اجاره ای  و راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند بدست آورد.

حالا این بازیگر خودش را برای پروژه ای جدید آماده می کند. مدت کوتاهی قبل از فیلمبرداری فیلم Sen ve Ben که توسط کارگردان مشهور ارسوی گولر برای برنامه Show TV تهیه شده بود، تغییر مهمی  اتفاق افتاد.  ملیس توزونگوچ  که برای نقش اصلی زن سریال انتخاب شده بود راهش را جدا کرد و آسلی بکیر اوغلو جای او را گرفت.

بازیگران این فیلم که از شبکه شو تی وی پخش خواهد شد شامل  یالچین حفاظ اوغلو، آسلی بکیروغلو، سوات سونگور، هولیا دویار، زینب کوسه، رامی نارین، بولنت چولاک، هانده اوزن و مرت یاووزجان هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا