سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز و الکس رودریگز سکوتشان را در مورد شایعه جداییشان شکستند.

جنیفر لوپز و الکس رودریگز سکوت خودشان را در مورد وضعیت رابطه شان شکسته اند: ما جدا نشدیم.

از آنجا که اخبار مبنی بر اینکه این زوج پس از چهار سال از هم جدا شدند طرفداران این زوج  جدا نشدنی را شوکه کرد ، این دو بیانیه مشترک نادر و مشترکی به E نیوز صادر کردند! 

آنها گفتند: “همه گزارش ها نادرست است.” “ما در حال کار بر روی برخی مشکلات هستیم.”

علاوه بر این ، یک منبع نزدیک به این زوج به E!نیوز گفت که شخص سومی در این رابطه حضور ندارد و گزارش های مربوط به Madison LeCroy از South Charm صحت ندارد

در ژانویه ، شایعات عاشقانه در مورد الکس و مدیسون پس از اظهارات مدیسون در مورد برقراری ارتباط با “بازیکن سابق MLB” “بسیار معروف” و “متاهل” ، شایعات شروع شد.  در آن زمان ، منبعی به E نیوز گفت که الکس ، “او را نمی شناسد و هرگز او را ملاقات نکرده است.” در ماه فوریه ، مدیسون به  گفت که او و الکس سال گذشته “به طور تصادفی””تلفنی” صحبت کرده اند اما “هرگز تماس فیزیکی نداشتند.” او افزود: “او هرگز نامزد خود را با ارتباط فیزیکی با من  فریب نداده است.” A-Rod توضیحی نداد.

page six  اولین کسی بود که جمعه ، 12 مارس گزارش داد که جنیفر و الکس از هم جدا شده اند و نامزدی دو ساله شان را به پایان رسانده اند و گزارشات قبلی در مورد مدیسون  را آورده است. منابع مختلفی جدایی را به ای نیوز تایید کردند.  منبع دوم گفت این دو “برای مدتی با هم مشکل داشتند.” خودی سوم به E نیوز گفت که اختلافات  جنیفر و الکس قبل از اینکه شایعات عاشقانه بین او و مدیسون به بیرون درز کند آغاز شد ، در حالی که منبع چهارم گفت: “جدایی قطعاً به دلیل مدیسون نیست.”

اولین منبع نزدیک به این زوج به E گفت: “مانند هر زوج ، آنها نیز فراز و نشیب دارند.”لو.پز در DR [جمهوری دومنیکن] مشغول فیلمبرداری است و الکس در میامی کار می کند.”

پس از اعلام نامزدی در مارس 2019 ، جنیفر و الکس قصد داشتند در مراسمی عاشقانه با حضور دوستان و خانواده خود ازدواج کنند. با این حال ، این زوج گفتند که به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، مجبور شدند عروسی شان را دو بار به تعویق بیندازند..”

حالا ، مادر دو  قلوها و ستاره سابق MLB ، که دارای دو دختر است در حال حل مسائل هستند.  همانطور که خودی دوم گفت: ” همه چیز بین بچه ها و امور تجاری آنها بسیار پیچیده  شده است. حل مشکلات مدت زمان زیادی طول می کشد. همه چیز در زندگی آنها بسیار با هم ادغام شده است. همه بسیار ناراحت  هستند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا