سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیندی اروین عکس های جدیدی از دخترش گریس واریور را به اشتراک می گذارد.

بیندی اروین و چندلر پاول با به اشتراک گذاشتن عکس های جدیدی از دخترش ، تولد یک هفته ای نوزادشان را جشن گرفتند.

اروین ، دختر 22 ساله مرحوم استیو اروین ،”شکارچی تمساح” ، روز پنجشنبه عکسهایی در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد دخترش گریس واریور خوابیده است.

اروین برای عکسها نوشت:”گریس ما یک هفته اش است. این هفته با حضورت شیرین و پر از عشق بیکران شده است. ” 

پاول ، ویک بورد 24 ساله حرفه ای ، همچنین یک عکس خانوادگی را در صفحه اش به اشتراک گذاشت و نوشت: “یک هفته به عنوان یک خانواده 3 نفره ، دخترهای زیبا هر روزم را عالی می کنند.”

هفته گذشته ، اروین تولد اولین فرزندشان را اعلام کرد و فاش کرد که او این نوزاد را به نام پدر مرحومش ، که به طرز غم انگیزی در یک حمله ناخوشایند در سال 2006 توسط نیش یک سفره ماهی زهرآلود کشته شد ، نامگذاری کرد.

اروین در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت: “جنگجوی نازنین ما زیباترین است.” “نام های  او ، Warrior Irwin ، ادای احترام به پدر من و میراث او به عنوان باورنکردنی ترین مسئول حیات وحش است.”

نام کوچک این دختر ، گریس ، مادربزرگ اروین و همچنین نزدیکان خانواده پاول است که “قدمت آن به دهه 1700 برمی گردد”.

ویژه تر شدن تاریخ تولد گریس ، 25 مارس 2021 مانند اولین سالگرد ازدواج والدینش بود. این زوج یک سال پیش در یک مراسم صمیمی با خانواده فقط به دلیل همه گیری ویروس ازدواج کردند.

اروین هنگام اعلام تولد دخترش نوشت: “او روز عالی را برای به دنیا آمدن انتخاب کرد و ما احساس خوشبختی زیادی می کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا