سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت می گوید سال ها با “افسردگی خفیف” سر کرده است

برد پیت پس از جدایی از آنجلینا جولی سلامتش را در اولویت قرار داد.

پس از تشکیل پرونده طلاق جولی در سال 2016، این بازیگر هوشیار شد و یک سال و نیم را در بین الکلی های گمنام گذراند

الکل تنها چیزی نیست که پیت از زندگیش حذف کرده است. پیت پس از تلاش برای به حداقل رساندن تعداد سیگارهایی که در طول یک روز می کشید، در نهایت در طول همه گیری کووید-19 به طور کامل آن را ترک کرد.

اگرچه به نظر می رسید که سلامت جسمانی پیت رو به بهبوده، اما سلامت روانی او همچنان نیاز به کار داشت. این بازیگر به اشتراک گذاشت که “سالها را با افسردگی خفیف گذرانده است.”

او گفت: «من همیشه در زندگی ام احساس تنهایی می کردم. “در دوران کودکی به تنهایی بزرگ شدم، حتی در اینجا [در لس آنجلس] ​​تنها بودم، و واقعاً تا همین اواخر بیشتر دوستان و خانواده‌ام را در آغوش گرفته‌ام.  این چیزی شبیه به پارادوکس بود، وقتی درد واقعی و شادی واقعی را همزمان حمل می کنید، این بلوغه، این رشده.

اصرار جدید پیت برای سبک زندگی سالم‌تر پس از تمام شدن ازدواجش با جولی بود. جولی به دنبال حضانت فیزیکی شش فرزندشان – مدوکس 20 ساله، پکس 18 ساله، زاهارا، 17 ساله، شیلو، 16 ساله و دوقلوهای ناکس و ویوین، 13 ساله – شد و به پیت پیشنهاد کرد که حق ملاقات داشته باشد.

سال گذشته، حضانت مشترک فرزندان به پیت اعطا شد، با این حال، این حکم پس از برکناری قاضی پرونده در ژوئیه 2021 لغو شد. جولی دوباره حضانت کامل بچه ها را به دست آورد و به شوهر سابقش حق ملاقات داده شد.

در ماه اکتبر، یک منبع نزدیک به پیت به E! نیوز گفت “او از بچه هایش حمایت می کند و سعی می کند که آنها را خوشحال  کند. آنها اکنون به اندازه کافی بزرگ شده اند که می توانند تصمیم بگیرند و مانعی ندارند. او آنها را تشویق کرده است که هر کسی که می خواهند باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا