سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریسی تیگن می گوید بعد از از دست دادن پسرش جک قبول کردن این که دیگر نمی تواند باردار شود “دشوار” است.

او فاش کرد که بعد از از دست دادن دلخراش پسرش جک دیگر نمی تواند باردار شود. 

حالا کریسی تیگن در حال قبول این واقعیت تلخ است.

“کنار آمدن با عدم توانایی بارداری دوباره هنوز برای من واقعاً سخت است چون احساس سلامتی می کنم. کریسی مدل 35 ساله در به People اعتراف کرد: “اما بعد از آن من به این فکر می کنم که رحمم با من همکاری نمی کند – و این یک شکست نیست.”

کریسی و همسرش جان لجند بعد از گذشت 20 هفته از بارداری ، سومین فرزندش را ، پسری را که قبلاً “جک” را صدا می کردند ، به طرز غم انگیزی از دست دادند.

کریسی اندکی بعد از تجربه هولناک این خبر دلخراش را با فالوورهای اینستاگرامش در میان گذاشت و عکسهایی از خودش در بیمارستان را در سوگ از دست دادن فرزندش منتشر کرد.
او در اینستاگرام منتشر کرد: “من خیلی دوست دارم باردار باشم ، و ناراحتم که دیگر هرگز نخواهم شد.”

علیرغم سقط ، کریسی از دو فرزند دیگرش ، دخترش لونا ، چهار ساله ، و پسرش مایلز ، که هر دو را از طریق IVF باردار شده اند ،قدردانی کرد.

او به مجله گفت: “من خیلی خوش شانس هستم.”  امروزه روش های زیادی برای بچه دار شدن وجود دارد … خواه این روش رحم اجاره ای باشد یا فرزندخواندگی.”

با توجه به سنت تایلندی ، خانواده برای احترام به فرزندشان در خانه شان درختی کاشته اند.
“برای ما این سنت تایلند مهم است که ما همیشه کسانی را که از دست داده ایم در آغوش بگیریم و آنها هرگز و هرگز از بین نروند. او گفت که این درخت در داخل خانه کاشته می شود ، دلیل اصلی این که چرا من می خواستم خاکستر جک در آن خاک باشد و او می تواند همه وقت با ما باشد و از طریق برگهای زیبا در این درخت رشد کند.”

 کریسی با مجموعه ای از عکس های دلخراش از خودش در بیمارستان ، فاش کرد که در ماه سپتامبر سال 2020 جک را از دست داده است.

او به طرفدارنش گفت: “ما شوکه شده ایم و از نوع دردی عمیق که شما فقط در مورد آن می شنوید ، نوع دردی که قبلاً هرگز احساس نکرده ایم رنج میبریم .” “ما با وجود کیسه های انتقال خون ، هرگز نتوانستیم خونریزی را متوقف کنیم و مایعات مورد نیاز کودکم را تأمین کنیم و کافی نبود. “

 

  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا