سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیسون بیتمن جایزه SAG 2021 را به کادر درمان و دانشمندان در بحران کرونا اختصاص می دهد

این بازیگر جایزه SAG 2021 را برای بازی برجسته  بازیگر مرد در سریال درام برای بازی در فیلم Ozark  را  روز یکشنبه به خانه برد. او نامزدهای دیگر استرلینگ کی براون (این ما هستیم) ، جاش اوکانر (تاج) ، باب اودنیرک (با تلفن بهتر با ساول) و رگه ژان پیج (بریجرتون) را شکست داد.

در سخنرانی اش ، بیتمن 52 ساله از تیم Ozark و خانواده اش برای حمایت و همچنین از کادر درمان در میان بیماری همه گیر COVID-19 تشکر کرد.

“من فکر می کنم همه آنها موافقت می کنند که بیشترین تشکر از شما کادر درمان است که در طول سال گذشته به همه ما لطف داشته اند ، و کار معجزه آسای دانشمندان که واکسن ها را به ما داده اند . باتمن افزود: “بنابراین این جایزه به آنها اختصاص دارد” و در پایان سخنان خود همه را تشویق کرد “بروید واکسن بزنید” تا ما “همه به حالت عادی برگردیم.”

این دومین  جایزه SAG برای بیتمن است . او  در سال 2019 به خاطر بازی در نقش مارتین برد در اوزارک همین افتخار را به خانه برد.

در ماه ژوئن ، نتفلیکس اعلام کرد که درام جنایی تحسین شده منتقدان برای فصل چهارم و آخرین فصل در دو قسمت بازخواهد گشت.

کریس موندی به عنوان مجری برنامه ، نویسنده و تهیه کننده اجرایی برمی گردد و به عنوان نیروهای خلاق در پشت هر دو قسمت از فصل جدید با بیتمن متحد می شود.

در کنار بتمن ، لورا لینی ، جولیا گارنر ، صوفیا هوبلیتز ، اسکایلار گارتنر ، چارلی طاهان و لیزا امری نیز برمی گردند.

تاریخ اکران فصل 4 هنوز اعلام نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا