سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سوفی ترنر نسبت به آهنگ جدید تیلور سوئیفت که ظاهراً در مورد جو جوناس است واکنش نشان می دهد.

سوفی ترنر برای آهنگ تازه منتشر شده تیلور سوئیفت “Mr. Perfectly Fine”، که این خواننده در سال 2008 نوشت واکنش نشان داد، درست در همان سالی که با جو جوناس وارد رابطه شد.

سوفی بازیگر 25 ساله ، که در ماه مه 2019 با جوناس ازدواج کرد، در استوری اینستاگرامش روز چهارشنبه در کنار کلیپی از متن آهنگ نوشت “این یک مورد نیست”.

سوئیفت ، 31 ساله ، به سرعت متوجه اخطار ترنر شد ، که لحظاتی بعد دوباره آن را برای پیجش پست کرد.

او با اشاره به شخصیت سانسا استارک در فیلم “بازی تاج و تخت” نامزد جایزه امی که سوفی ترنر آن را بازی کرده است نوشت: “برای همیشه زانو زدن برای [ملکه] شمال”.

واکنش ترنر با کمال تعجب بسیار آرام بود زیرا بسیاری از طرفداران حدس می زدند که شعرهای تند سوئیفت در مورد جوناس 31 ساله است که صبح چهارشنبه نام او برای چندین ساعت در توییتر  داشت.

این آهنگ یکی از آهنگ هایی است که سوئیفت برای تبلیغ نسخه ضبط شده آلبوم 2008 بنام “Fearless” کرده است. شعرهای آن عبارتند از: “سلام ، آقای خیلی خوب / قلب تو بعد از شکستن من چطور است؟ / آقای همیشه در مکان مناسب و در زمان مناسب ، عزیزم / سلام ، آقای بی عاطفه بی رحم / آقا همه چیز در اطراف تو می چرخد ​​/ من از خداحافظی تو خانم بدبختی بوده ام / و تو آقای خیلی خوبی هستید. “

 سوئیفت و یکی از اعضای گروه موسیقی جوناس برادرز از ژوئیه تا اکتبر 2008 رابطه داشتند. پس از جدایی آنها ،  تیلور در “نمایش الن دی جنرس” ادعا کرد که جوناس را در طی یک تماس تلفنی 27 ثانیه ای کنار گذاشته شده است. 

جوناس بعداً در نامه ای به هواداران ادعا کرد که سوئیفت کسی است که تلفن او را قطع کرد.

او در آن زمان گفت: “تماس های تلفنی فقط می تواند تا زمانی ادامه یابد که فرد در آن طرف مایل به حرف زدن باشد.”

سوئیفت در سال 2019 اعتراف کرد که از قرار دادن جوناس در شایعات ابراز تأسف کرده و جوناس ظاهراً او را بخشید.

این روزها ، به نظر می رسد همه چیز بین زوج سابق خوب است. سوئیفت در آهنگ “فولکلور” خودش به نام “رشته نامرئی” اشاره کرد که او یک هدیه را برای دختر جوناس و ترنر  که در ژوئیه 2020 متولد شد ، فرستاد.

این خواننده از سال 2017 با جو آلوین رابطه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا