سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

The Bold Type : فصل پنجم و فصل آخر ؛ تاریخ انتشار سریال شبکه تلویزیونی Freeform

Bold Type آماده پخش فصل آخرش است. Freeform تاریخ شروع برای فصل پنجم و آخر این درام کمدی را در ماه مه اعلام کرده است.

کیتی استیونز ، عایشه دی ، مگان فهی ، استیون کنراد مور و ملوارا هاردین در این سریال بازی می کنند. این سریال زندگی سه زن را به همرام عشق و کار در شهر نیویورک دنبال میکند.

Freeform در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری در مورد بازگشت سریال The Bold Type منتشر کرد.

“سریال موفق Freeform به نام The Bold Type پنجمین و آخرین فصلش را در روز چهارشنبه ، 26 مه ، ساعت 10:00 پخش میکند. و روز بعد در شبکه Hulu در دسترس خواهد بود. نیکوهل بوشری به عنوان شخصیت مورد علاقه هواداران Adena El-Amin تکرار خواهد شد و کارسون کرسلی مهمان خواهد بود.

فصل چهار سریال The Bold Type کت ، جین و ساتون را در محدودیت های شخصی و حرفه ای اش در مجله زنان بنام Scarlet ،دنبال می کند. بعد از پنج فصل این سه نفر در آستانه تعیین اینکه واقعاً چه کسی هستند و چگونه بهترین تأثیر را بر جهان بگذارند قرار می گیرند. آینده آنها درخشان است و عشق و حمایت آنها از یکدیگر هرگز تغییر نخواهد کرد.

در فیلم Bold Type کیتی استیونز ، عایشه دی ، مگان فهی ، استیون کنراد مور و ملورا هاردین بازی می کنند. این سریال توسط وندی استراکر هاوزر ، مت مک گوینس ، دیوید برناد ، جوانا کولز ، برایان مادن ، روبن فلیشر و ساندرین گروس د آیلون تهیه شده است. این مجموعه توسط Universal Television ، بخشی از Universal Studio Group و The District تولید شده است. “

شما چی فکر میکنید؟ آیا از دیدن پایان The Bold Type در Freeform هیجان زده اید؟ آیا قصد دارید فصل آخر ماه آینده را تماشا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا