سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز در عکسی بدون حلقه نامزدی 1 میلیون دلاری اش شایعات جدایی از الکس رودریگز را دوباره برانگیخت.

جنیفر لوپز در آخرین عکسی که به تازگی انداخته بدون انگشتر نامزدش الکس رودریگز است.

جنیفر لوپز بعد از اینکه بدون حلقه نامزدی 1 میلیون دلاری اش در یک سری از عکسهای جذاب ، ژست گرفت ، شایعات جدایی او از نامزدش الکس رودریگز را دوباره مطرح کرد.

جنیفر خواننده و بازیگر 51 ساله که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری Shotgun Wedding است ، روز شنبه عکسهایی را در اینستاگرام منتشر کرد و به دلیل نبود انگشتر روی انگشتش مورد توجه قرار گرفت. 

J-Lo در حال حاضر در جمهوری دومنیکن است ، و او در حالی که روی یک پله بود عکس گرفت.

در حالی که طرفداران این عکسهای او را دوست داشتند ، سریعا در مورد پست اینستاگرام در مورد حلقه او اظهار نظر کردند ، که به نوبه خود گمانه زنی ها را برای اینکه او با الکس رابطه شان خوب شده است ، موفقیت چندانی نداشته است. 

این زوج در حال حل مسائلی بودند که بعد از شایعاتی مبنی بر “گمراه شدن” رودریگز در بزرگترین بحران روابط آنها از زمان اعلام نامزدی در مارس 2019 رخ داده بود.

مدیسون لوکروی بازیگر افسون جنوب در ماه فوریه ادعا کرد که  با الکس پیام رد و بدل می کرده  و همچنین با او تلفنی صحبت کرده است.

او در ادامه گفت که آنها شخصاً همدیگر را  ملاقات نکرده اند اما پیام های آنها “متناقض” بوده است و او قصد نداشته است که از مکاتبات آنها آسیبی برسد.

کمی بعد از این، گزارش هایی مبنی بر اینکه جنیفر و الکس نامزدیشان را بهم زدند.

یک منبع به Page Six گفته بود که این زوج وقتی که الکس “در میامی” بود باهم بودند در حالی که جنیفر برای فیلمبرداری اش به جمهوری دومنیکن رفته بود.

این زوج در مورد وضعیت رابطه شان و اینکه آیا موضوعاتی در رابطه با نامزدی آنها وجود داشته است اظهارات عمومی نکرده اند.

یک منبع به Entertainment Tonight گفت که لوپز از شایعات پر سر و صدا نگران است اما گفته های الکس در مورد داستان LeCroy را باور کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا