سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

هر آنچه در مورد نقش تیلور سویفت در فیلم آمستردام باید بدانید

دیزنی تاریخ اکران فیلم پیش رو تیلور سوئیفت، به نام آمستردام را اعلام کرد و به طرفداران پیشنهاد داد تا در 27 آوریل در CinemaCon نگاهی گذرا به فیلم داشته باشند. این جدیدترین فیلم دیوید اوراسل که قرار است در 4 نوامبر اکران شود، یک “حماسه جنایی عاشقانه درباره سه دوست صمیمی هست که خودشان را در مرکز یکی از تکان‌دهنده‌ترین توطئه‌های مخفی تاریخ آمریکا می‌بینند

 

جان دیوید واشنگتن، مارگو رابی و کریستین بیل از بازیگران این درام دهه 1930 هستند. به گزارش Variety، اولین عکسها از  CinemaCon نشان داد که یک بیل با ظاهری کبود شده و زخم های صورت همراه با نوشیدن زیاد و رقصیدن همراه بود.

تیلور گریه می‌کند و عزادار مرگ پدرش هست  و کریس راک همبازی اش در کنارشه. کریس در حالی که تیلور هق هق می‌کند می‌گوید: “شما یک مرد سفیدپوست در یک جعبه دارید. این حتی یک تابوت نیست، درب ندارد.” “میدونی کی قراره به دردسر بیفته؟ مردان سیاه.”

کریس گاردنر از هالیوود ریپورتر در توییتی نوشت: تیلور با ” شال سیاهی که تا حدی پیشانی او را می پوشاند” در این صحنه دیده می شود.

در ای فیلم بازیگران مطرحی مثل  آنیا تیلور جوی، تیموتی اولیفانت، زوئی سالدانا، رامی ملک و رابرت دنیرو هم حضور دارند

تیلور سوئیفت همچنین در یک فیلم پرهیاهوی دیگر با نام Where the Crawdads Singبه تهیه کنندگی ریس ویترسپون و شرکتش، Hello Sunshine، و بر اساس رمان 2018 دلیا اونز، حضور دارد. این فیلم که قراره در تاریخ 15 جولای در سینماها اکران شود، یک قطعه اصلی تیلور را در موسیقی متن قرار خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا