سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هیو جکمن و لورا درن در فیلم پسر ، دنباله فیلم پدر ، نامزد اسکار بازی می کنند.

پس از جلب توجه زیادی در این فصل جوایز برای فیلم پدر ، با بازی اولیویا کلمن و آنتونی هاپکینز ، فلوریان زلر کارگردان در حال ساخت یک فیلم دنباله دار دیگر است.

طبق گزارش EW  هیو جکمن و لورا درن قرار است در فیلم The Son بازی کنند. مانند پدر ، این فیلم توسط زلر و شریک فیلمنامه نویسی وی کریستوفر همپتون نوشته شده و از یکی از سه نمایشنامه زلر در مورد خانواده که شامل مادر نیز می شود اقتباس می شود.

فیلم پسر  The Son درباره  پیتر (جکمن) خواهد بود  که زندگی همسرش با اما و نوزادشان با آمدن همسر سابقش کیت (درن) و پسر نوجوان دردسرسازش  ، نیکلاس متلاطم می شود. پیتر سعی می کند پدر بهتری برای نیکلاس باشد و بفهمد چه چیزی را پشت سر می گذارد ، اما وضعیت پسرش خانواده را به مسیری  سوق خواهد داد که پیوندهای آنها را آزمایش کند.

زلر در بیانیه ای گفت: ”  فیلم پسر  The Son یک داستان عمیقاً انسانی است که ، به اعتقاد من ، همه ما را به هم پیوند می دهد. امیدوارم مخاطبان با سفر این خانواده به شدت تحت تأثیر قرار بگیرند.” “هر دو هیو و لورا به طور طبیعی گرما ، عطوفت و آسیب پذیری زیادی را منتقل می کنند … مخاطب ما را دعوت می کند تا هر لحظه او را در آغوش بکشد و احساسش کند. داستان در یک زندگی پر جنب و جوش و بسیار زنده نیویورک اتفاق می افتد.   . این فیلم باید ما را وادار می کند که با خانواده و دوستانمان تماس بگیریم و  به آنها بگوییم که آنها را دوست داریم  و تنها نیستند. ”

اگر منتقدان و نهادهای رأی دهنده با همان سرعتی که به  سراغ فیلم پدر رفتند به سراغ The Son بروند ،  موفقیت بزرگ دیگری را برای Zeller رقم خواهد زد.

فیلم پدر چهار نامزدی گلدن گلوب و شش نامزدی اسکار دریافت کرد. هاپکینز برای بازی در نقش آنتونی ، پیرمردی که از زوال عقل رنج می برد و از   کمک های دخترش (کلمن) امتناع می ورزد ، برنده جایزه بازیگری BAFTA شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا