سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال فرار ( Kaçış ) با بازی انگین آکیورک به فیلمبرداری برگشت.

مشخص شده است که تیم سریال  فرار پس از وقفه ای کوتاه دوباره به صحنه فیلمبرداری بازگشتند.

فیلمبرداری سریال Kaçış با بازی انگین آکیورک و ایرم حلواجی اوغلو در غازی عینتاب ادامه دارد. در حالی که فیلمبرداری که از مدت ها قبل شروع شده بود   کار تیم به دلیل بارش شدید برف دو روز پیش با سختی روبرو بود.

در حالی که فیلمبرداری ها به دلیل بارش برف سنگین در غازی عینتاب لغو شد، تیم به سختی توانست به هتل بازگردد. عکس فیلمبرداری زیر  بارش شدید برف هم در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، وقفه به دلیل شرایط نامساعد جوی به پایان رسید و تیم به سر ست بازگشت. این تیم فیلمبرداری سریال را ادامه می دهد که به خصوص طرفداران انگین آکیورک مشتاقانه منتظر آن هستند.

انگین آکیورک که اولین بازیگریه که با  پلتفرم پخش دیجیتال دیزنی پلاس قرارداد امضا کرده و پخش آن از ماه آگوست در ترکیه آغاز می‌شود، همچنین نقش اصلی این سریال هست. سریال فرار به عنوان اولین سریال اورجینال ترکی در سرویس دیزنی پلاس خواهد بود.

فیلمنامه این سریال به کارگردانی یاگیز آلپ آکایدان متعلق به علی دوغانچای است. این سریال که گفته می شود پر از صحنه های اکشن است، شامل هشت قسمت خواهد بود. آکیورک و حلواچی اوغلو  نقش خبرنگاران جنگی به نام مهمت و زینپ را بازی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا