سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
کسب و کارگوناگون
موضوعات داغ

‌آشنایی با 3 مدل از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

اگر به دنبال مدیریت زمان خود هستید و می‌خواهید کارهای محوله را به صورت دقیق و منظم برنامه‌ریزی کنید احتیاج به تقویم رومیزی تبلیغاتی دارید. امروزه انواع مختلف تقویم رومیزی توسط سایت‌های معتبر طراحی و عرضه می‌شوند و کار را برای کاربران راحت کرده است. تقویم جزو ابزار ضروری و کارآمد در زندگی افراد مخصوصاً دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد پرمشغله است.

شما می‌توانید برای هدیه به دوستان و نزدیکان خود تقویم رومیزی تبلیغاتی را انتخاب کنید. چون این ابزار قدرت تبلیغات بصری بالایی داشته و بدون کوچک‌ترین توضیحات ارتباط بین مبلغ و مخاطبین است. اگر مدیر یک کسب و کار هستید در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به صورت تخصصی این ابزار کارآمد تبلیغاتی را به شما معرفی کرده و نکات مهم در انتخاب آن را بیان کنیم.

مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی

برخلاف دیگر روش‌های تبلیغی تقویم رومیزی تبلیغاتی هزینه کمتری داشته و کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه‌تر هستند. استفاده کردن از این محصول برای مخاطبین کاملاً راحت بوده و می‌توانند آن را بر روی میز در معرض دید قرار دهند. مخاطب شما روزانه ۱۰ الی ۲۰ بار به تقویم نگاه کرده و در کنار آن لوگو و آرم شرکت را مشاهده می‌کند. همین امر باعث می‌شود تا نام و برند شرکت شما در ضمیر ناخودآگاه او ثبت شود.

برخلاف دیگر ابزارهای تبلیغاتی مانند پوستر، کارت افست، جا کلیدی و… که امکان پاره شدن و گم شدن آن کمتر است.

چون جای تقویم رومیزی تبلیغاتی کاملاً ثابت بوده و تغییر نمی‌کند، بنابراین به مدت یک سال بر روی میز باقی مانده و از بین نمی‌رود. تقویم رومیزی کمک زیادی به تمرکز و برنامه‌ریزی کارها می‌کند و اکثر مخاطبین و مشتریان مشتاق دریافت این هدیه از جانب شما بوده و به خوبی از آن مراقبت خواهند کرد. یعنی شما با کمترین هزینه می‌توانید تبلیغات یک سال خود را تضمین کنید.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

بهتر است خرید تقویم رومیزی را از سایت‌هایی انجام دهید که تنوع زیادی برای شما در نظر گرفته‌اند. با توجه به این تنوع طرح‌ها سایزها و جنس‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با حیطه کسب و کار شما باشد. بر اساس بودجه قدرت انتخاب تقویم گران قیمت یا ارزان قیمت را داشته باشید. به طور کلی تقویم رومیزی تبلیغاتی به سه دسته تقسیم بندی می‌شود.

تقویم رومیزی اداری به گونه طراحی شده تا فضای کافی برای نوشتن یادداشت‌ها و رویدادهای مهم در تقویم وجود داشته باشد. همچنین طراحی آن به صورت تخصصی بوده و در محیط‌های اداری و فضاهای عمومی قابل اجرا باشد.

نوعی دیگر تقویم فانتزی با طرح‌های کاملاً زیبا، جذاب و رنگ آمیزی‌های منحصر به فرد است. تقویم رومیزی فانتزی برای دانش آموزان دانشجویان و کارمندانی پیشنهاد می‌شود که به صورت دورکاری اشتغال داشته و می‌خواهند مطالب مهم و رویدادهای مهم را در تقویم فانتزی به صورت زیبا یادداشت کنند.

برای طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی فانتزی، انواع طرح‌ها و رنگ‌های پاستیلی و زیبا مانند رنگ فسفری و نیلی به کار می‌رود تا جذابیت بیشتری برای کاربر و مخاطب داشته باشد. انواع طرح‌های فانتزی و اداری به صورت آماده در سایت وجود داشته و می‌توانید آنها را انتخاب کنید. ولی گزینه بعدی تقویم‌های شخصی سازی شده است.

شما با انتخاب هر کدام از این تقویم‌ها آنها را شخصی سازی کرده و برند و لوگوی خود را بر روی آن چاپ کنید. از انواع تقویم‌های رومیزی پرکاربرد برای تبلیغات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تقویم رومیزی پارسا
  2. تقویم رومیزی اوستا ام‌دی‌اف
  3. تقویم رومیزی آیسان
  4. تقویم رومیزی آنیسا
  5. تقویم رومیزی آرتین
  6. تقویم رومیزی پویا

نکات مهم در انتخاب تقویم رومیزی تبلیغاتی

اگر شما هم مشتاق خرید تقویم رومیزی برای تبلیغ کسب و کار خود هستید باید به چند نکته مهم و اصولی توجه داشته باشید تا تبلیغات شما به صورت تخصصی انجام شود:

  • چون به دنبال اهداف بلند مدت از تقویم رومیزی هستید و می‌خواهید حداقل یک سال برند و لوگوی شرکت شما را تبلیغ کند، بنابراین جنس کاغذ آن را طوری انتخاب کنید که دوام بیشتری داشته باشد.
  • می‌توانید تقویم رومیزی تبلیغاتی را در سایزهای مختلف سفارش دهید. مسلماً تقویم‌های سایز بزرگ گران‌تر از سایز کوچک خواهد بود ولی در نظر داشته باشید که سایز انتخابی کمی بزرگ بوده و تبلیغات شما به راحتی دیده شود.
  • کیفیت متریال به کار رفته نیز مهم است. متریال‌هایی را به کار ببرید تا علاوه بر دوام بالا، کیفیت بالایی داشته و روح نواز باشند. هرچه کیفیت متریال و کاغذ به کار رفته بالاتر باشد چاپ بهتر دیده شده و جلوه خاصی به ابزار تبلیغاتی شما خواهد بخشید.
  • نوع چاپ و جوهر به کار رفته نیز تاثیر بسزایی بر قیمت نهایی و زیبایی تقویم دارد. می‌توانید رنگ پس زمینه تقویم را بر اساس رنگ لوگوی شرکت انتخاب کنید. چاپ نام شرکت را با فونت بزرگتر انتخاب کنید تا به راحتی قابل دیدن بوده و در ضمیر ناخودآگاه تاثیر بگذارد.

کاربردهای تقویم رومیزی تبلیغاتی

اگر شما با کاربردهای کاربردهای تقویم رومیزی آشنا شوید مطمئناً برای تبلیغ محصول و کسب و کار خود این گزینه را اولویت خود قرار خواهید داد. اکثر مخاطبان برای برنامه‌ریزی‌های روزانه احتیاج به تقویم رومیزی دارند. آنها اطلاعات مهم و کاربردی مانند زمان ملاقات، کارهای روزانه و… را به صورت روزانه در تقویم ثبت می‌کنند تا به هیچ عنوان آنها را فراموش نکنند.

از مهم‌ترین چالش‌ها برای افراد پرمسئله و پرمشغله، فراموش نکردن تاریخ‌های مهم زندگی است. مخاطبین می‌توانند تاریخ جشن‌های مختلف، رویدادهای مهم خانوادگی، تاریخ تولدها و… را برای تقویم رومیزی علامت گذاری کرده و با آغاز ماه جدید روز مناسبت را یادآوری کرده و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند. دانشجویان، دانش آموزان یا مدیران کسب و کارها که به دنبال ثبت ایده‌های خلاق خود هستند بهتر است این ایده‌ها را بلافاصله بر روی تقویم یادداشت کرده تا فراموش نکنند.

کلام آخر

تقویم رومیزی تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات کسب و کارهای بزرگ و کوچک است این ابزار کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و حداقل تا یک سال محصول و شرکت شما را به مخاطبان تبلیغ می‌کند. با مراجعه به سایت ایمان نوت می‌توانید با انواع بیشتر تبلیغ رومیزی آشنا شده و قیمت آن را استعلام بگیرید.

نکات مهم در انتخاب تقویم رومیزی تبلیغاتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا