سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لئوناردو دی کاپریو و دوست دخترش کامیلا مورونه پس از 4 سال رابطه از هم جدا شدند

طبق گزارش ET لئوناردو دی کاپریو و کامیلا مورونه راهشان را جدا کرده اند.

منبعی به ET گفت: “لئو و کامی از هم جدا شدند.” “آنها در این تابستان زمان زیادی را جدا از هم سپری کرده اند و کارهای خود را انجام می دهند.

دی کاپریو و مورونه اولین بار در دسامبر 2017 شایعات عاشقانه را برانگیختند اما در طول رابطه شان  به ندرت در انظار عمومی ظاهر شدند. در سال 2020، آنها اولین حضور رسمیشون  را با نشستن در کنار هم در اسکار انجام دادند، اگرچه هر کدام جداگانه روی فرش قرمز رفتند.

از همان ابتدا، بیشتر علاقه مردم به این زوج بخاطر فاصله سنی 23 ساله آنها بود – مورون تنها 20 سال داشت که با دی کاپریو که در آن سال 43 ساله شد، رابطه برقرار کرد.

مورون یک بار در طی مصاحبه ای با لس آنجلس تایمز به این نگرانی پرداخت و گفت: “روابط بسیار زیادی در هالیوود – و در تاریخ جهان – وجود دارد که در آن افراد فاصله سنی زیادی دارند.”

او افزود که این قضاوت گاهی اوقات او را آزار می دهد و گفت: «فقط فکر می‌کنم هر کسی باید بتواند با کسی که دلش می‌خواهد قرار بگذارد.

چند ماه قبل از مصاحبه‌اش با تایمز، مورونه درباره دوران کودکی‌اش در هالیوود با ET صحبت کرده بود و گفت که این تجربه به او کمک کرده تا برای راهی که در نهایت برای خودش انتخاب کرد آماده شود.

مورونه گفت: “من از این نظر خوش شانس بودم که در هالیوود بزرگ شدم، بنابراین احساس می کنم چیزهای زیادی دیدم و در سنین بسیار پایین با آن مواجه شدم.” مادرش چندین سال با آل پاچینو رابطه داشت. “اما، وقتی وارد این صنعت شدم، احساس ناراحتی نکردم، زیرا والدینم بازیگر بودند … بنابراین من بسیار در معرض یکسری مسائل بودم.”

دی کاپریو و مورونه در طول موج های اول کووید-19 بخش زیادی از قرنطینه را با هم سپری کردند که به نظر می رسید، رابطه آنها را تقویت می کند.

یک منبع در دسامبر 2020 به ET گفت آنها بسیار عاشق هم هستند. “کامیلا دختر رویایی اوست. او جوان،دوست داشتنی و ساده ست، با خانواده های همدیگر خوب هستند و هم رو خیلی خوب میشناختند.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا