سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

منبع معتمد استرالیایی زک افرون شایعات جدایی افرون و ونسا والادارس را تأیید کرده است

به نظر می رسد که زک افرون واقعاً دوباره مجرد  شده است.

پس از آنکه روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد که ستاره Baywatch و مدل استرالیایی ونسا والادارس پس از کمتر از یک سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده اند ، شخصیت رادیویی Kyle Sandilands در برنامه خود ادعا کرد که اخیراً با Zac صحبت کرده است که این جدایی را تأیید کرد.

کایل این هفته در برنامه رادیویی The Kyle و Jackie O Show در سیدنی گفت: “این فقط دیلی تلگراف نیست. من همچنین می توانم بعد از صحبت روز گذشته با او  این جدایی را تأیید کنم.” ” آنها راه های جداگانه ای در پیش گرفتند. ” 

کایل ، که قبلاً به روزرسانی هایی در مورد رابطه زک و ونسا با شنوندگان به اشتراک گذاشته بود ، افزود: “هیچ درامی وجود نداشت ، اما این کار تمام شد.”

ای نیوز  برای اظهار نظر به نماینده زک تماس گرفته  و هیچ جوابی دریافت نکرده است. 

همین اوایل این ماه ، به نظر می رسید رابطه بین بازیگر 32 ساله و ونسا ، 25 ساله ، قوی است. این زوج از زمان آشنایی در تابستان سال 2020 در خانه اجاره ای زک در استرالیا به سر می بردند.

یکی از نزدیکان ستاره به E گفت: “او از اینکه در کنار ونسا است و در استرالیا زندگی می کند بسیار خوشحال است.”  این تغییر زندگی او را بهتر کرده است. ” 

این منبع ادامه داد: “آنها از ژوئیه رابطه شان را شروع کردند  و از آن زمان با هم بوده اند. آنها عاشق سفر محلی هستند و بسیار ماجراجو هستند. آنها عاشق اسکی ، موج سواری و معاشرت با دوستانشان  هستند. آنها وقت زیادی را در فضای باز می گذرانند.  ونسا کار خود را رها کرد تا بتواند انعطاف پذیری لازم برای سفر بازک را داشته باشد.

در تاریخ 30 مارس ، از این زوج در حال پیاده روی با دوستانش در کوههای آبی نیو ساوت ولز عکس گرفته شد. 

ماه گذشته ، زک به اینستاگرام رفت و اعلام کرد که در حال کار بر روی فصل دوم   Down to Earth with Zac Efron است. او  عکسهایی از خودش هم  منتشر کرد. 

در دسامبر سال 2020 ، با داغ تر شدن رابطه شان  ، ستاره Hairspray عمارت هالیوود هیلز خود را با قیمت 5.9 میلیون دلار فروخت. 

نه او و نه ونسا هرگز در مورد رابطه عاشقانه شان اظهار نظری نکرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا