سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر

هیلاری داف در دنباله سریال How I Met Your Mother از هولو بازی خواهد کرد.

سالها پس از پایان سریال اصلی ،  سفارش دنباله سریال با نام How I Met Your Father داده شده است. 

بالاخره وقت آن رسیده که گوشه دیگری از داستان را بشنویم. هولو روز چهارشنبه اعلام کرد که آنها  سفارش سریال  10 اپیزودی به نام  How I Met Your Father را دادند  ، مجموعه دنباله ای که انتظار می رود دنباله  How I Met Your Mother (مادر خود را ملاقات کردم) باشد و هیلاری داف را برای نقش اصلی انتخاب کرده اند.

این پیش فرض باید به اندازه کافی آشنا به نظر برسد: در آینده نزدیک ، سریال درباره سوفی (داف) خواهد بود که برای پسرش داستان ملاقات با پدرش در سال 2021  را تعریف می کند ، در زمانی که سوفی و ​​گروه دوستان صمیمی اش در حال کشف بودند . اینکه چه کسی هستند ، چه چیزی از زندگی می خواهند و اینکه چگونه در عصر برنامه های دوست یابی و گزینه های بی حد و حصر عاشق شدند.

How I Met Your Father توسط Isaac Aptaker و Elizabeth Berger (این ما هستیم) ساخته شده است. این سریال توسط تلویزیون بیستم تولید خواهد شد که سریال اصلی را با نام قبلی خود نیز تولید کرده است. داف تهیه کننده هم  است.

در سال های اخیر ، هیلاری داف در “جوان تر” “Younger.” بازی کرده است.

کاری بورک ، رئیس تلویزیون بیستم ، در بیانیه ای گفت: “How I Met Your Mother یک جواهر  در  تلویزیون بیستم است . “کارتر و کریگ به عنوان تهیه کننده اجرایی برمی گردند ، و چه کسی بهتر از هیلاری داف که  در نقش شخصیت اصلی بازی می کند؟ بسیار متشکرم از کریگ اریوچ و همه در Hulu Originals که فیلمنامه را به اندازه ما دوست داشتند و به تیم خارق العاده ما که به جمع آوری همه اینها کمک کرد. من خیلی هیجان زدم . بگذارید گمانه زنی درباره اینکه پدر چه کسی است آغاز شود!

How I Met Your Father نیز فرصتی جدید برای داف است ، که به تازگی تجربه عجیب تهیه کنندگی مجموعه دنباله ای لیزی مک گوایر برای دیزنی + را در سال 2019 تجربه کرده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا