سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاش دوهامل درباره کار با جنیفر لوپز در “Shotgun Wedding’ صحبت می کند.

جاش دوهامل با جنیفر لوپز 51 ساله در فیلم کمدی رمانتیک Shotgun Wedding همبازی است. این دو نفر اخیراً فیلمبرداری را به پایان رسانده اند ، در حالی که دوهامل 48 ساله به مت کوهن از ET گفت که خیلی خوشحاله در کنار جنیفر لوپز کار کرده است. 

دوهامل  به ET گفت: “این یکی از سرگرم کننده ترین تجربیاتی بود که در فیلمبرداری داشته ام..” “اول از همه ، ما در جمهوری دومنیکن هستیم ، که کاملا زیبا است. کار کردن با جنیفر رویایی است ، او   کاملاً درگیر و عاشق این پروژه است.”

وی ادامه داد: “ما رابطه بسیار خوبی داشتیم. من او را خیلی وقته می شناختم ، بنابراین برای ما آسان بود که  با هم مچ شویم.” “عوامل ، بازیگران ، همه عالی بودند و  همچنین جیسون مور ، کارگردان ، یکی از این موقعیت ها بود که همه چیز کاملاً مناسب بود. من به این پروژه  بسیار افتخار می کنم و بی صبرانه منتظرم دوباره دور هم جمع بشیم. “

Shotgun Wedding درباره عروس و دامادی هست  که توسط مجرمان ربوده می شود و لوپز در نقش  عروس دارسی و دوهامل در نقش تام ظاهر می شوند. این فیلم در تاریخ 29 ژوئن 2022 اکران می شود.

آرمی هامر در اصل در نقش دوهامل انتخاب شده بود ، اما در ژانویه اعلام کرد که پس از انتشار  پیام های خصوصی رسوایی درباره او ، تصمیم گرفت از این نقش کناره گیری کند.

در حالی که طرفداران باید بیشتر از یک سال صبر کنند تا شاهد حضور دوهامل و جی لو در سینما باشند ، دوهامل در نقش Sheldon Sampson AKA The Utopian در   Jupiter’s Legacy بازی می کند. سریال جدید نتفلیکس گروهی از ابرقهرمانان نسل اول را دنبال می کند که فرزندانشان باید  آرمان های افسانه ای آنها را ادامه دهند.

در این سریال که لسلی بیب ، مت لنتر و بن دانیلز هم بازی می کنند ، گروهها را در دو بازه زمانی با فاصله 90 سال می بینید. 

این پروژه ای بود که من شاهد آمدن آن نبودم. این کاری نبود که من انتظار داشته باشم در این مرحله از کار خودم انجام دهم. “دوهامل درباره نقش ابرقهرمان خود گفت : .” من فیلمنامه را خواندم و به نوعی کاملاً مناسب بود. من آنقدر سنم بالا  بود که نسخه قدیمی را بازی کنم و آنقدر جوان بودم که نسخه جوان را هم بازی کنم و چه فرصت خوبی به عنوان بازیگر برای بازی  با فاصله 90 سال. این واقعاً دو نفر متفاوت بود. “

Duhamel ، که گفت که او یک رژیم تمرینی “کاملا سختگیرانه” دارد تا بتواند برای این نقش فرم بگیرد. 

برای تبدیل شدن به نسخه قدیمی The Utopian ، دوهامل گفت که این کار آموزشهای جسمی و روحی زیادی را می طلبد. همینطور حدود یک ساعت و نیم نشستن روی صندلی گریم. 

Jupiter’s Legacy   هفتم ماه مه در Netflix در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا