سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

طبق گزارشها TERESA GIUDICE ترزا جودیچه با یک بیزینس من وارد رابطه شده است.

بیش از دو ماه پس از قطعی شدن  طلاق ترزا جودیچه ستاره “زنان خانه دار واقعی نیوجرسی” و جو گیودیس ،page six در 9 نوامبر گزارش داد که ترزا اکنون با لوئیس “لوئی” روئلا ، 46 ساله ، تاجر مستقر در نیوجرسی پدر مجرد دو فرزند  رابطه دارد.

یک منبع  گفت: “این رابطه بسیار جدید است ، اما هر دو بسیار خوشحال هستند.”

طبق مشخصات شرکت لوئی ، “تجربه گسترده کارآفرینی ، ذهنیت  خلاق و روحیه رقابتی او با عشق به خانواده و علاقه به جامعه به اوج خودش رسیده لوئیس که پدر دو پسر است ، زمان زیادی را به دفاع از کودکان با نیازهای خاص مبتلا به اوتیسم با توجه به وضعیت پسرش اختصاص داده است. 

Page Six خاطرنشان می کند که  آخر هفته  از ترزا در یک بازی فوتبال با لویی عکس گرفته شد. . تصویر نشان می داد که لوئی دستش روی کمر ترزا است. در آن زمان ، هویت او مشخص نبود.

پس از 20 سال ازدواج ، ترزا و جو در اوایل سپتامبر طلاق خود را نهایی کردند.

گرچه ترزا از زمانی که او و جو از هم جدا شده بودند با مردان دیگر دیده شد ، اما به نظر می رسد که رابطه عاشقانه جدید از قبلی ها جدی تر باشد. جو  هم، به نوبه خودش ، اخیراً گفته که  با شخص جدیدی در رابطه است.

جو که پس از حکم زندان به ایتالیا تبعید شد ، به E گفت: “ما واقعاً دیگه رابطه ای نداریم.”

وقتی از او در مورد زندگی عاشقانه ترزا سوال شد ، او گفت ، “او چه کار کنه ، برای همیشه تنها بماند؟ این هم منصفانه نیست. ببین ، اگر من بیرون می آمدم و می توانستم به خانه بروم ، چه کسی می داند چیکار خواهد کرد؟ شاید هنوز هم در همان وضعیت باشیم ، شاید نه. من نمی دانم. همه چیز بعد از این همه سال تغییر می کند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا