سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

بیل و ملیندا گیتس بعد از 27 سال ازدواج جدا شدند.

بیل گیتس و همسرش ملیندا پس از 27 سال به ازدواجشان پایان می دهند. آنها روز دوشنبه با بیانیه مشترک جداییشان را اعلام کردند.

این دو از ژانویه 1994 ازدواج کرده اند و سه فرزند با هم دارند – روری 21 ساله ، فیبی 18 ساله و جنیفر 25 ساله.

در این بیانیه آمده است: “پس از بسیاری تلاش و کار زیاد برای رابطه مان، ما تصمیم گرفته ایم که به ازدواجمان پایان دهیم.” “در طول 27 سال گذشته ، ما سه بچه باورنکردنی بزرگ کرده ایم و بنیادی ساخته ایم که در همه دنیا کار می کند تا همه مردم بتوانند زندگی سالم و مثمر ثمر داشته باشند. ما همچنان به این مأموریت اعتقاد داریم و کار مشترکمان را ادامه می دهیم  اما باور داریم که دیگر در مرحله بعدی زندگی مان به عنوان یک زوج نمی توانیم  با هم رشد کنیم. ما  در این زندگی جدید ، برای خانواده مون حریم خصوصی می خواهیم. “

طبق اسناد دادگاه، بیل و ملیندا قرارداد طلاق دارند و از دادگاه تقسیم دارایی ، املاک و مستغلات را خواسته اند. هیچ پشتیبانی همسری درخواست نمی شود. تاریخ دادگاه آنها 4 آوریل 2022 تعیین شده است.

این زوج سابق بنیاد بیل و ملیندا گیتس را در سال 2000 راه اندازی کردند ، اهداف اصلی آن تقویت مراقبت های بهداشتی و کاهش فقر شدید در سراسر جهان و گسترش فرصت های آموزشی و دسترسی به فناوری اطلاعات در ایالات متحده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا