سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر زمینی با مساحت 15 آکر با قیمت 15 میلیون دلار خریده است.

کایلی جنر ، 23 ساله ، در حال حاضر به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است! سلطان لوازم آرایشی و بهداشتی سال گذشته با خرید زمینی به مساحت 15 آکر (واحد اندازه گیری زمین معادل 4047 مترمربع) به ارزش 15 میلیون دلار برنامه ریزی بزرگی برای این ملک انجام داده است – به طور خاص یک خانه 18000 فوت مربعی در Hidden Hills ، کالیفرنیا . این طرح شامل “پارکینگ  12 اتومبیل ، مهمانسرا ، انبار ، کلبه نگهبانی برای تیم  امنیتی تمام وقت ، زمین ورزشی و استخر” – همراه با دو آپارتمان مهمان ، سوئیت با پاسیو خصوصی و موارد دیگر!

این عمارت بزرگ  همچنین در همسایگی مادر کایلی جنر ،کریس جنر  و خواهر بزرگترش کلوئی کارداشیان ، 36 ساله ساخته می شود : هزینه خانه کریس  20 میلیون دلاره، در حالی که خانه کلوئی 17 میلیون دلار است. 

نکته قابل توجه ، مالکیت این ملک متعلق به مایلی سایرس بود که از زمین برای اسبهای خودش استفاده می کرد – اما پس از اینکه هرگز خانه ای در این زمین ، آن را فروخت. البته ، این اولین خرید بزرگ املاک و مستغلات کایلی نیست: در طی همه گیر شدن بیماری ، وی به یک عمارت به سبک تفریحی به قیمت 36.5 دلار در منطقه ریتزی هولمبی هیلز در لس آنجلس نقل مکان کرد. این خانه خیره کننده 15350 فوت مربعی در نزدیکی عمارت Playboy است که زمانی متعلق به Aaron و Candy Spelling بود.

این خانه که  یک  استخر بزرگ و یک زمین تنیس دارد  در ابتدا قیمتش 43 میلیون دلار ذکر شده بود ، شامل یک آشپزخانه سر آشپز ، 14 حمام و هفت اتاق خواب است. فراتر از این ، او و دخترش استورمی وبستر ، 3 ساله ، می توانند از یک صفحه پروجکشن در فضای باز و یک سالن سینمای داخل سالن ، یک زمین بسکتبال  به سبک NBA ، سالن بدن سازی و اتاق مهمان – شاید برای تراویس اسکات 29 ساله ، لذت ببرند . 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا