سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شاهزاده چارلز از زمان تولد نوه 2 ساله اش آرچی، فقط “دو بار” او را دیده است.

در حالی که خانواده سلطنتی در آرزوی تولد 2 سالگی شاهزاده هری و پسر مگان مارکل ، آرچی متحد بودند ، دور شدن آنها از کودک نوپا می تواند روابط خانوادگی آنها را خراب کند ، زیرا یک کارشناس ادعا می کند چارلز از زمان تولد آرچی در بهار 2019 ، نوه اش را فقط دو بار دیده است.

یک منبع به Daily Mail گفت: “واقعیت این است که شاهزاده چارلز از زمان تولد نوه اش تقریبا دو بار او را دیده است.”
آرچی احتمالاً فقط یک بار پسر عمو و دختر عمو هایش را در کمبریج ، پرنس جورج ، 7 ساله ، پرنسس شارلوت 6 ساله و پرنس لوئیس 3 ساله را دیده است.

“در حقیقت هر یک از اعضای خانواده هری به راحتی می تواند تعداد دفعاتی که آرچی را بعد از تولد و قبل از ترک خانواده از انگلستان دیده است ،به تعداد انگشتان یک دست حساب کنند. این یک وضعیت بسیار ناراحت کننده است. “

این منبع اضافه کرد که به علت COVID-19 ، خیلی از پدربزرگ و مادربزرگ ها قادر به دیدن نوه هایشان نبوده اند. 

فاصله واقعی بین خانواده بعد از کناره گیری بدون شک باعث ایجاد تنش های فعلی شد ، اما این امر مانع از این نشد که اعضای خانواده سلطنتی از دور آرزوی سلامتی برای آرچی نکنند.

در پیامی که در حساب رسمی توئیتر “خانواده سلطنتی” ملکه الیزابت دوم ، همراه با یک شکلک بادکنک قرمز منتشر شده ، آمده است: “امروز برای تولد 2 سالگی آرچی مونت باتن-ویندزور آرزوهای خوب می کنیم.”

برادر هری ، پرنس ویلیام و همسرش کیت میدلتون نیز به همراه عکسی از خانواده در کنار هم تبریک تولد را ارسال کردند.

آنها در حساب رسمیشان در کنزینگتون رویال ، همراه با شکلک های یک بالون و کیک تولد ، نوشتند: ” تولد 2 سالگی آرچی خیلی مبارک باشد.”

شاهزاده چارلز ، همچنین تصویری از خودش را در کنار پسر و نوه اش به اشتراک گذاشت – اگرچه عروسش مارکل در غکس نبود.

او با یک شکلک کیک تولد نوشت: “تولدت مبارک آرچی ، که امروز دو ساله شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا