سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هارمونی اردم کاینارجا و گلپر اوزدمیر در هر قسمت از سریال Gül Masalı ( قصه گل رز) چشمگیرتر می شود.

سریال Gül Masalı (قصه گل رز) یکشنبه شب ها از ATV پخش می شود. طرفداران سریال در حال تماشای یک داستان عاشقانه زیبا از فصل تابستان  با طبیعت زیبای اسپارتا هستند.

یکی از بهترین پروژه های فصل تابستان، سریال Gül Masalı یک داستان عاشقانه است. اردم کاینارجا که او را با شخصیت توپراک در سریال تماشا کردیم، به خوبی با نقش خود سازگار شد.

اردم کاینارجا که در طول فیلمبرداری آزمایشی با همبازیش گلپر اوزدمیر ملاقات کرد  توضیح داد که آنها با هم خیلی خوب کنار می آمدند و  هارمونی آنها با هر قسمت جدید بهتر می شود.

تعامل قوی و هارمونی خوب دو بازیگر نقش اول سریال که در آن عشق گونکا و توپراک گفته می شود، مخاطب را راضی می کند.

اردم کاینارجا توضیح داد که از زمانی که آنها اولین فیلمبرداری آزمایشی  را انجام دادند با کلمات زیر تعامل قوی بین آنها وجود داشته است:

«ما برای اولین بار در آزمون آزمایشی با گلپر همراه شدیم. طوری بازی می کردیم که انگار مدت هاست بازی می کنیم.  هارمونی که بین خودمان به دست آورده ایم، به افزایش، تقویت و توسعه ادامه می دهد. گلپر همبازی بسیار خوبی است. بازی با او برای من بسیار لذت بخشه از این نظر به صداقت هر دوی ما اعتماد دارم. من به آن هماهنگی خودجوش اعتقاد دارم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا