سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میشان گان کلی توضیح می دهد که چرا او برای محافظت از مگان فاکس با اسلحه به خانه او رفته..

میشان گان کلی و دوست دخترش مگان فاکس  درگیری ترسناکی داشتند.

این ستاره موسیقی 31 ساله روز چهارشنبه ، 12 مه ، در تاکشو الن دی جنرس حضور پیدا کرد . در طول مصاحبه ، او برای میزبان الن دی جنرس توضیح داد که مگان در اوایل رابطه آنها به خانه جدیدی نقل مکان کرده بود و در یک لحظه وقتی تنها بود ، خودش را در اتاقش حبس می کرد زیرا ظاهرا درهای ورودی اش  خود به خود باز و بسته می شدند.

کلی گفت که او سپس با یک اسلحه به محل زندگی ستاره 34 ساله ترانسفورمرها آمد.

او یادآوری کرد  : من با اسلحه ای آمدم تا مطمئن بشم که همه از امنیت برخوردار هستند. ”

الن گیج شده پرسید: “برای شلیک به یک شبح؟” او خندید و اعتراف کرد ، “بعدا فهمیدیم که ما به یه جن گیر احتیاج داریم. آنچه که من داشتم قرار نبود دشمنانی را که در این خانه هستند شکست دهد..”

او ادامه داد: “این را بعدا متوجه شدیم چون در ابتدا من به دنبال مجرم می گشتم که بعداً فهمیدیم که وجود ندارد.”

در طول برنامه گفتگو ،او همچنین توضیحات بیشتری را برای پست اینستاگرامی اش  داد که در آن شیشه ای را نشان می داد که حاوی خون مگان فاکس بوده است.

او گفت که با شروع رابطه عاشقانه  شان، مگان فاکس  برای یک فیلمبرداری عازم بلغارستان بود و گان کلی نمی توانست به او بپیوندد و از این بابت ناراحت بود. بنابراین مگان راهی پیدا کرد که بتواند بخشی از خودش را پیش کلی نگه دارد.

او با کنایه گفت: “بعضی آدمها یک چیزی مثل دستمال  یا هر چیز دیگری  به پارتنر خودشون می دهند –  اما او DNA خودش را به من داد.”

این خواننده بعدا  آن را به الن نشان داد و گفت “در واقع ، من آن را با خودم آورده ام.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا