سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هانده ارچل با سریال جدید The İçimdeki Yabancı شانس موفقیت زیادی دارد!

نام پروژه سریال تلویزیونی که اسم هانده ارچل در آن ذکر شده و قراره به زودی اخبار مثبتی ازش منتشر شود، حتی اگر او هنوز توافقنامه ای امضا نکرده باشد، İçimdeki Yabancı (غریبه در من) تعیین شده است.

انتظار می رود که بوراک دنیز و هانده ارچل برای دومین بار با هم  در این سریال که توسط تیمز اند بی با دقت تهیه شده بود، همبازی شوند. مقدمات اولیه سریال در حال انجام است و طرفداران هانده ارچل کنجکاوی زیادی را با اخبار منعکس شده در مطبوعات تجربه می کنند.

ارچل که با سریال تلویزیونی «Sen Çal Kapımı»( تو درم را بزن ) پیشرفت بزرگی کرد، ممکنه با بوراک دنیز که سال ها پیش در سریال کمدی عاشقانه Aşk Laftan Anlamaz بازی کرده بود، دوباره متحد شود. مشخص است که هر دو بازیگر در اصل پروژه را تأیید کردند، حتی اگر هنوز امضا نشده است. فیلمنامه سریال در مرحله نگارشه و انتظار می رود فیلمنامه نویس با تجربه ای مانند اتهم اوزیشیک داستان بسیار خوبی خلق کند.

Neslihan Yeşilyurt که  ۴ فصل سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) را با موفقیت کارگردانی کرد و سپس با موفقیت در ۲ فصل نامش را بر سر زبان ها انداخت، کارگردان این سریال جدید شد.

سریال İçimdeki Yabancı یکی از پروژه های مهم شبکه فاکس تی وی است که تقریباً در سال 2023 با سریال هایی یکی پس از دیگری مخاطب را بمباران خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا