سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جسیکا آلبا و کش وارن به خاطر جشن گرفتن برای شرکتشان The Honest واکسن COVID-19 میزنند.

جسیکا خودش را “هیجان زده” توصیف کرده است چون شرکتش، The Honest Company هفته گذشته بعد از حضور در بورس سهام ، ارزش 2 میلیارد دلار را بدست آورد.

و در روز چهارشنبه ، جسیکا آلبا بیشتر خوشحال شد چون او و همسرش کش وارن واکسن COVID-19 را زدند.

او در اینستاگرام در کنار سلفی دو نفره شان که ماسک زده بودند و کارت های واکسیناسیونشان را بالا نگه داشته اند ، نوشت: “این مادر و پدر واکسینه هستند.”

آلبا 39 ساله و وارن 42 ساله در سال 2008 ازدواج کردند و سه فرزند باهم دارند – هانور 12 ساله ، هاون 9 ساله و هایز سه ساله.

خانواده جسیکا ستاره سابق Angel Angel و Fantastic Four هفته پیش در شهر نیویورک به او پیوستند.

تک تک اعضای خانواده با اشاره به رویکرد اخلاقی شرکت The Honest نسبت به مصرف گرایی، لباس سبز پوشیدند.

روز جمعه ، آلبا در نمایشگاه درو باریمور حضور یافت و در آنجا در مورد موفقیت خارق العاده شرکتی که در سال 2011 تأسیس کرده صحبت کرد.

“من فقط احساس می کنم این شروع فصل بعدی زندگی ما است و من فقط در کنار بچه ها و شوهرم هستم ، برای رسیدن به این مرحله من هیجان زده شده ام.” من این ایده را برای ایجاد این شرکت داشتم زیرا این کاملا منطقی بود که مردم نباید بین کاری که می کنند و چه چیزی که برای آنها خوب است انتخاب کنند.

پیشنهادات Honest شامل محصولات کودک دوستدار محیط زیست ، ویتامین ها ، لوسیون های ضد آفتاب و ضدعفونی کننده هایی است که به صورت آنلاین و از طریق مشارکت با فروشگاه های خشت و ملات از جمله Costco و Target به فروش می رسند.

Honest توسط شرکت های سرمایه گذاری Lightspeed ، Fidelity و General Catalyst پشتیبانی می شود ، در حالی که آلبا از سمت خودش به عنوان رئیس هیئت مدیره کناره گیری کرده است ، او همچنان یک مدیر باقی می ماند و همچنین به عنوان مدیر ارشد خلاقیت شرکت فعالیت می کند.

ارزش سهام 6.1 درصدی او در این شرکت در حال حاضر 124 میلیون دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا