سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جی جی حدید و زین مالک قصد دارند برای تربیت دخترشان از ادیان مختلف”استفاده کنند.

جی جی حدید گفت که او می خواهد دختر 4 ماهه اش خای را با  انواع مختلف فرهنگ ها ، ادیان و معنویت ها تربیت کند.

حدید در گفتگو با ووگ در پنج شنبه گفت : “من از بچگی احساس می کردم که اجازه دارم درباره هر مذهبی بیاموزم. فکر می کنم داشتن قطعات مختلف از ادیان مختلفی که با آنها ارتباط برقرار می کنید خوب است و فکر می کنم ما این کار را می کنیم”

او  افزود: “من فکر می کنم فقط فرصت دادن به کودک برای کشف علایق مختلف چیز زیبایی است.”

حدید همچنین می خواهد مطمئن شود که خای ، که از دوست پسرش زین مالک  است ، آماده مقابله با اسلام هراسی باشد ، چیزی که مدل و برادرش انور حدید در دوران کودکی مجبور به مقابله با آن بودند.

او به ووگ گفت: “برادرم که در مدرسه ابتدایی بود ، کسی به او گفت:” پدرت یک تروریست است “، چون 11 سپتامبر تازه اتفاق افتاده بود. 

حدید ادامه داد: “من فکر می کنم که من و زین هر دو دوست داریم دختر ما تمام زمینه های خود را بفهمد – و همچنین ما می خواهیم او را آماده کنیم.” “اگر کسی در مدرسه چیزی به او گفت ، ما می خواهیم به او ابزاری بدهیم تا بفهمد چرا بچه های دیگر این کار را می کنند و از کجا ناشی می شود.”

این مدل 25 ساله در یک خانواده دو مذهبی بزرگ شده است – پدرش محمد حدید ، مسلمان است و مادرش ، یولاندا حدید ، مسیحی است – بنابراین غرق شدن یکباره در فرهنگ های مختلف غریبه نیست.

حدید همچنین قصد دارد دخترش را با اسامی  پدربزرگ و مادربزرگ  فرهنگ های مختلف خانواده اش آشنا کند. 

او به Vogue گفت که پدرش محمد “جیدو” که عربی “پدربزرگ” صدا خواهد زده شد  و یولاندا “اوما” خواهد بود که در هلندی به معنای “مادربزرگ” است.

پدر مالک که انگلیسی-پاکستانی است ، “ابو” نامیده می شود که در اردو ، زبان ملی پاکستان به معنی “پدر” است.

خای همچنین عامیانه انگلیسی  “Nini”  را انتخاب می کند ، که به مادر مالک اشاره خواهد کرد.

در ماه نوامبر 2018 ، مالک به Vogue انگلیس گفت که اگرچه دیگر خودش را مسلمان نمی نامد ، اما هنوز هم خوشحال است که یک بار پیرو اسلام بوده و این دروس شخصی را با خودش دارد. 

 او گفت :”من فقط معتقدم اگر شما فرد خوبی باشید ، همه چیز برای شما درست خواهد بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا