سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بوراک داکاک این بار سریال دیجیتال را انتخاب کرد.

بوراک داکاک بازیگر جوان یکی از با استعدادترین بازیگران اخیر است. نام بوراک داکاک بازیگر نقش آکین کوکوالی در  سریال Çukur (گودال) در برخی پروژه ها مطرح شد اما مناسبش نبود. به نظر می رسد داکاک بالاخره پروژه جدیدش را انتخاب کرده است.

بوراک داکاک  در سال 2009 زمانی که تنها 11 سال داشت شروع به بازیگری کرد. او پس از سریال‌های تلویزیونی مانند Doğruluk Ekseni، Ezel، Geniş Aile، Kolej Günlüğü، در سریال Benim Adım Gültepe (اسم من گلتپه) در نقش  فوزی بازی کرد.

سپس داکاک در سریال گلپری نقش پسر نورگل یشیلچای حسن را بازی کرد و با بازیش همه توجهات را به خود جلب کرد. پس از پایان سریال گلپری، این بازیگر جوان در سریال افسانه ای Çukur ( گودال ) ایفای نقش کرد و با به تصویر کشیدن شخصیت آکین کوکووالی استعدادش را به اثبات رساند.

پس از چوکور، بوراک داکاک تئاتر را ترجیح داد.،

این بازیگر با استعداد بالاخره پروژه جدیدش را مشخص کرد. شنیده ها حاکی از آنه که بوراک دکاک در مجموعه بازیگران سریال بهزاد چ حضور دارد که به زودی تصویربرداری آن برای BluTV آغاز می شود. با این حال، هیچ توضیحی برای نقش داکاک در سریال وجود ندارد.

اردال بشیکچی اوغلو بازیگر چیره دست بار دیگر با شخصیت بهزاد چ جلوی دوربین می رود.

فیلمبرداری بهزاد چ ، طی روزهای آینده آغاز می شود. این سریال در هشت قسمت فیلمبرداری می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا