سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیک جوناس بعد از آسیب دیدگی در پروژه جدید، در بیمارستان بستری شد.

به گزارش TMZ ، نیک جوناس روز شنبه بعد از آسیب دیدگی در حین فیلمبرداری با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

علت حادثه مشخص نیست. گفته می شود که یکی از اعضای گروه Jonas Brothers یکشنبه شب در خانه بوده و  در قسمت دوشنبه “The Voice “در NBC حضور پیدا کرد. 

این خواننده 28 ساله آخرین بار در سال 2018 در حین تمرین بعد از برنامه در مکزیک از ناحیه دست آسیب دید.

در صحنه مسابقه آواز زنده NBC ، نیک به اشتراک گذاشت که پس از “افتادن از دوچرخه” دنده اش شکسته و “چند ضربه و کبودی دیگر” هم متحمل شده است.

در آغاز قسمت جدید The Voice ، کارسون دالی ، مجری برنامه ،  حال نیک را پرسید. “قبل از شروع ، بیایید بریم سراغ دوستمان نیک چه احساسی داری ، رفیق؟ “

نیک ، 28 ساله ، قبل از توضیح در مورد میزان جراحاتش ، پاسخ داد: “حالم خوب است. حالم بهتر شده است ، اما همه کارها را انجام می دهم.”

او ادامه داد  “من فقط می خواهم جلوتر بروم و بگویم ، در صورتی که  اگر از نظر جسمی مثل همیشه علاقه و اشتیاق نداشته باشم. اما بلیک ، لطفا مرا آنقدر نخندان که  خندیدن باعث دردم می شود. 

بلیک شلتون ، به شوخی گفت: “تو فقط سعی داری رای دلسوزی در این برنامه بدست بیاری. این تمام کاری است که شما انجام می دهید.”

در نهایت کارسون  گفت: “خوب ، ما خوشحالیم که حال تو خوبه  ما خوشحالیم که اینجا هستید. این برای تیم شما معنای زیادی دارد.”

نیک افزود: “بله ، من هم مطمئنا. خوشحالم که اینجا هستم. من واقعاً خوشحالم که امروز اینجا هستم.”

این بازیگر جومانجی جزئیات دیگری درباره ی حادثه نگفت. 

The Voice دوشنبه از شبکه NBC پخش می شود و قسمت امشب با 9 اجرای برتر تمرکز دارد. Dana Monique و Rachel Mac هنوز در تیم Nick مشغول به کار هستند.

جوناس ابتدا در هجدهمین فصل به عنوان مربی به “The Voice” پیوست و سپس در طول بیستمین فصل برنامه در کنار مربیان بلیک شلتون ، جان لجند و کلی کلارکسون به صندلی قرمز بازگشت.

فصل 21 فرا می رسد ، با این وجود که آریانا گراند جای جوناس را می گیرد.

اوایل سال میلادی جاری یک منبع به Page Six گفت: “آریانا از طرفداران اصلی The Voice است و تیم مدیریتی او مدتی در حال مذاکره برای جذب او در این برنامه هستند.”

“او جایگزین نیک جوناس شده است که در این فصل [مربی] است ، اما او برای همیشه نمی رود. احتمال اینکه به زودی برگردد وجود دارد. “

گراند ، برنده گرمی ، در گذشته در “The Voice” ظاهر شده بود ، برای اجرای آهنگ “Into You” در فینال در سال 2016 اما به عنوان مربی شرکت نکرد. 

گراند همچنین هیجانش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: “سوپرایز !!! من بسیار مفتخر و هیجان زده ام که  به @ kellyclarkson @ johnlegend @ blakeshelton در فصل آینده ~ فصل 21 می پیوندم  از nbcthevoice! ” و “@nickjonas  دلتنگت خواهیم شد.”

نیک قرار است روز یکشنبه 23 مه میزبان جوایز موسیقی بیلبورد 2021 باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا