سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نائومی کمبل 50 ساله صاحب اولین فرزندش که یک دختر بچه است شد.

نائومی کمبل به “مادران سالمند” پیوست.

سوپرمدل نائومی کمبل با اطلاعیه در اینستاگرامش در روز سه شنبه که صاحب اولین فرزندش در 50 سالگی شد ، جهان را شگفت زده کرد.

تا الان ، کمبل متولد انگلیس در مورد پدر نوزاد و نحوه تولد او ، چه از طریق فرزندخواندگی ، رحم اجاره ای ، درمان IVF یا حتی حاملگی طبیعی سکوت کرده است.

او در کنار عکسی از خودش در حالی که پای نوزاد را در دست گرفته عنوان کرد:” یک نعمت خدایی زیبا مرا به عنوان مادرش انتخاب کرده است ، بنابراین از داشتن این روح لطیف در زندگیم افتخار می کنم هیچ کلمه ای برای توصیف آن وجود ندارد که حالا فرشته ام را با شما به اشتراک بگذارم. هیچ عشقی بالاتر از این وجود ندارد.”

بسیاری از دوستان مشهور کمبل بعد از به اشتراک گذاشتن این خبر ، تبریکهایشان را برای آنها ارسال کردند.

Zoe Saldana اظهار داشت: “اوه خدای من تبریک میگم خانم! چه رحمتی!!!”

مارک جیکوبز نوشت: “وای خدای من !!!!! امروز وقتشه؟؟کاملاً باورنکردنی است. چقدر خوش شانسه چه مادر شگفت انگیزی خواهی بود. “

اندی کوهن در این باره گفت: “👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️❤️”.

یک منبع به طور اختصاصی به Page Six می گوید ، “نائومی مدتها می خواست که مادر شود و سرانجام این اتفاق افتاد. او مادرخوانده بسیاری از دوستان و فرزندان خانواده است و همیشه منتظر روز تشکیل خانواده خودش بوده است. “

چهار سال پیش ، او با اشاره به اینکه ممکن است از روشهای مدرن برای تشکیل خانواده استفاده کنه ، به مجله UK’s Evening Standard گفت: “اکنون با توجه به روشی که علم دارد ، فکر می کنم می توانم هر وقت بخواهم این کار را انجام دهم.”

از هر روشی که باشد ، کمبل به جمع هزاران مادر مسن در ایالات متحده پیوست -که از نظر پزشکی “مادران سالخورده” تعریف می شود – که در سن 50 سال به بالا بچه دار می شوند. 

بر اساس داده های نهایی سال 2019 مربوط به زایمان ها که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها منتشر شده است ، در آن سال حدود 1073 کودک از خانمهای بالای 50 سال به دنیا آمدند.

در این گزارش آمده است: “تعداد زایمانهای زنان در این گروه سنی از سال 1997 به طور کلی افزایش یافته است.”

مشخص نیست که چه تعداد از آن نوزادان به طور طبیعی به دنیا آمده اند. هنوز هم ، با توجه به تحقیقاتی که نشان می دهد زنان 45 تا 49 ساله هر ماه فقط 1٪ احتمال بارداری دارند (علت اصلی آن کاهش کیفیت تخمک است) ، کارشناسان باروری معتقدند که بچه دار شدن  بیشتر آنها نتیجه تکنیک های کمک باروری هستند.

دکتر جوئل باتزوفین ،پزشک باروری در اورنج کانتی ، کالیفرنیا ، کمبل را درمان نکرد. اما او حدس می زند ،  این مدل کودکش را از طریق رحم جایگزین به دنیا آورده ، روشی که الان در نیویورک قانونی است ، او تقریباً با تخمک های اهدا کننده تحت درمان IVF قرار گرفته است.

دکتر به The Post گفت: من در گذشته با این شخصیت های برجسته تجربه داشته ام ،و بعضی اوقات آنها می خواهند داستان را تعریف کنند ،اما نه کل داستان را.” 

 

“آنها می خواهند مردم فکر کنند که آنها مادری فوق العاده هستند ، با اینکه احتمال موفقیت آمیز روش IVF برای زنان بالای 45 سال که از تخمکشان استفاده می کنند کمتر از 5٪ است.”

مطمئناً جانت جکسون ، که بعد از 50 سالگی اولین فرزندش را در سال 2017 به دنیا آورد ، هرگز در مورد استفاده یا عدم استفاده از اهدا تخمک چیزی نگفته است.

در مقابل ، تریسی کان ،از منهتن ، یک مادر تنها که اولین دخترش  را در 49 سالگی و دومین دخترش را در 51 سالگی به دنیا آورد در مورد ریشه آنها صحبت کرد. 

او گفت: “هر دو آنها می دانند که من از تخمک اهدا کننده و اسپرم استفاده کرده ام و اعتماد به نفس بالایی دارند و به این واقعیت افتخار می کنم.” 

کان ، 57 ساله ، توضیح داد: “مادری اواخر یک بازی بوده است و از نظر جسمی و روحی برای من تغییر دهنده است. اگر خوش اندام ، با کفایت و خوش بین باشید ، بهترین چیزی است که برای شما اتفاق افتاده است.”

او اعتراف می کند که “مفاصلش ضعیف شده اند” و “قرار گرفتن روی زمین برای بازی کردن با آنها” می تواند چالش برانگیز باشد ، اما اضافه می کند: “لذت بردن با دخترانم بدون اینکه خیلی به آینده نگاه کنم” رمز خوشبختی است.

در واقع ، باتزوفین متوجه افزایش قابل توجه بیماران IVF بالای 40 سال شده است. آنها شامل زنانی هستند که تخمکها را از سال 2012 فریز کرده اند  از زمانی که جامعه پزشکی گفت این روش دیگر تجربی در نظر گرفته نمی شود . 

باتزوفین گفت :”شما باید مطمئن باشید که بارداری به مادر آسیب نمی رساند. با افزایش سن ، زنان باردار در معرض خطر بیشتری برای افزایش فشار خون ، دیابت و مسائل جفت هستند. “

“آنها می توانند کیفیت تخمک بسیار خوبی داشته باشند ، خواه تخمک آنها باشد یا اهدا کننده ، اما من نمی خواهم کسی آسیب ببیند. “

در مورد انتقاد یا قضاوت کمبل برای آخرین انتخاب غیر منتظره زندگی اش، کان خاطرنشان کرد: “من هرگز به نظر دیگران اهمیت نمی دهم – و فکر نمی کنم نائومی هم، چنین کاری کند.”

نائومی قبلا با لیام پین خواننده سابق One Direction ،بیزینس منها ولادیسلاو دورونین و فلاویو بریاتوره ، لئوناردو دی کاپریو برنده اسکار و آدام کلیتون  رابطه داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا