سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Hulu شبکه :Immigrant سریال درام درباره بنیانگذار Chippendales را سفارش میدهد.

Immigrant به هولو می آید. این سریال درام ، درباره بنیانگذار Chippendales ) Chippendales یک گروه رقص تور است که بیشتر به خاطر اجرای موسیقی استریپ تیش مردانه و لباس مجلسی فوقانی اندام رقصنده هایش از پاپیون ، یقه و دکمه های سرآستین پیراهن که روی تنه ای غیر از لباس خالی پوشیده شده است ، شناخته می شود ) است.

کومایل نانجیانی هم تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده خواهد داشت و هم در این سریال بازی خواهد کرد. تاریخ شروع و انتخاب بازیگران فرعی در زمان دیگری اعلام خواهد شد.

 

هولو در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری در مورد Immigrant منتشر کرد.

“هولو این سریال بی پرده را برای مهاجران انتخاب کرده است. این سریال محدود با 8 قسمت با نویسندگی روبرت سیگل نویسنده Pam & Tommy و تهیه کننده اجرایی / ستاره دار کومائل نانجیانی به هولو می آید. 

Immigrant داستان واقعی سومن “استیو” بانرجی (با بازی نانجیانی) ، کارآفرین هندی-آمریکایی است که Chippendales را تأسیس کرد. این سریال جزئیاتی از داستان جنون آمیز ، کمدی تاریک و جنایی را نشان می دهد. 

نویسندگی این سریال توسط رابرت سیگل و تهیه کنندگی اجرایی آن توسط سیگل ، نانجیانی ، دیلن سلرز و امیلی وی گوردون و همچنین راجیو جوزف و مهار ستی انجام شده است که همچنین در این سریال نویسندگی خواهند کرد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا سریال تلویزیونی Immigrant را در هولو بررسی خواهید کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا