سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپامجله پزشکی و سلامتمطالب جالب

کارشناسان در مورد خاصیت بزرگ نوشیدن آب آلبالو صحبت کرده اند.

یک تیم از ورزشکاران حرفه ای کشف کردند که آب آلبالو باعث شادابی میشود ، اما همچنین ممکن است به شما در خواب شبانه بهتر کمک کند.

احتمالاً برخی از نظریه ها را شنیده اید که آب آلبالو مملو از آنتی اکسیدان هایی است که به کاهش التهاب و ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند تا درد مفاصل را تسکین دهند و به شما در بهتر انجام دادن فعالیت بدنی کمک کند.اما وقتی نوبت به آخر روز می رسد ، تیمی از ورزشکاران طرفدار اولین کسانی بودند که کشف کردند آب آلبالو همچنین می تواند عامل مهم خواب شما باشد.

در سال های اخیر ، آب آلبالو به طرز چشمگیری مورد توجه قرار گرفت. یک متخصص تغذیه برای Healthline می گوید آلبالوهای تارت – که به عنوان آلبالوهای کوچک یا آلبالو مونتمورنسی نیز شناخته می شوند – 20 برابر ویتامین A و  پنج برابر آنتی اکسیدان بیشتر از گیلاس های معمولی دارد.

و گرچه همه اینها باعث می شود آلبالوهای ترش برای سلامتی و شادابی شما بسیار مناسب باشند ، اما ممکن است آب میوه به شما کمک کند تا خواب خوبی داشته باشید. همانطور که Better Homes & Gardens گزارش می دهد ، در سالهای اخیر ، تیم هاکی نیویورک رنجرز کشف کرده است که وقتی آنها بعد از آموزش آب آلبالو می نوشیدند ،  واقعاً خوب می خوابیدند. طبق تحقیقات BHG ، این تحقیقات باعث شد که البالوها حاوی “مقدار قابل توجهی ملاتونین” ، هورمون طبیعی خواب باشند.

 Karman Meyer متخصص تغذیه و نویسنده کتاب Eat To Sleep می گوید ، “دوز ملاتونین در آب آلبالو   دلیل اصلی برای خواب مفید است ، اما محتوای منیزیم و خواص ضد التهابی آن هم مهم است.” منیزیم به لطف نقش هایی که در آرامش اضطراب و تنظیم چرخه خواب بدن دارد یکی از بهترین مکمل ها برای خواب است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا