سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک با ساعت مچی که جنیفر لوپز در سال 2002 به او هدیه داده است دیده شد.

تقریباً دو دهه بعد از بهم خوردن نامزدی ، بن افلک و جنیفر لوپز همچنان شایعات را در مورد رابطه عاشقانه مجددشان برانگیختند.

هنگامی که این زوج روز یکشنبه در میامی دوباره به هم پیوستند ،  طرفداری متوجه شد که افلک 48 ساله ، به نظر می رسد همان ساعت نقره ایی را که هنگام فیلمبرداری موزیک ویدئو “Jenny From the Block” با نامزدش لوپز ، 51 ساله ، انداخته بود ، در دستش بود.

ساعت مچی نقره ای با زنجیره ای متمایز و باریک است و در مچ دست او در فیلم و همچنین در تعدادی از عکسهای پاپاراتزی این زوج از اوایل دهه 2000 دیده می شود.

مشخص نیست که آیا لوپز یا افلک یادگاری های شیک این سالها را نگه داشته اند یا نه.

یک نفر در توییتش نوشت: “فکر می کنید او جعبه ای از” چیزهای که جنیفر به او داده ” را دارد. دیگری گفت: “جوری که او در تمام این مدت آن را حفظ کرده برای من تکان دهنده است ، او واقعاً باید امیدوار باشد که دوباره باهم باشند.”

 سال گذشته او با دوست دخترش آنا د آرماس گردنبندهای قلب ست انداخته بودند و این باعث ایجاد تمسخرهای زیادی در شبکه های اجتماعی شد.

لوپز ، 51 ساله ، همچنین تمایل به انداختن چیزهایی دارد که با اسم مهم دیگری تزئین شده است ،
گوشواره حلقه  ایی با اسم “الکس” را برای نامزد سابقش الکس رودریگز در سال 2019 انداخته است.

لوپز و افلک اوایل این ماه با هم در مونتانا تعطیلات را سپری کردند. گفته می شود این بازیگر قبل از پایان رسمی رابطه اش با الکس رودریگز از طریق ایمیل شروع به درخواست رابطه با جنیفر کرده است و اخیراً یک منبع به Page Six گفته است که جنیفر معامله واقعی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا