سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ستاره های “Bachelor” مت جیمز و راشل کرککانل قصد دارند با هم زندگی کنند.

بالاخره همه چیز باید بین ستاره های “Bachelor” مت جیمز و راشل کرککنل به خوبی پیش برود.

وقتی جیمز، کرککانل را به عنوان برنده فصلش در برنامه ABC انتخاب کرد ، این دو با هم یکی شدند ، اما بعد از فاش شدن رفتار بی ملاحظه نژاد پرستیه کرککانل، آنها در ماه فوریه از هم جدا شدند.

اما آنها در ماه مه دوباره بهم پیوستند و حالا به ما گفته شده است که آنها قصد دارند با هم زندگی کنند.

یکی از افراد نزدیک می گوید: “آنها به این فکر می کنند که مت در کجا می خواهد حرفه املاک و مستغلاتش را از سر بگیرد.” “او به میامی فکر می کند. آنها می خواهند در ساحل شرقی بمانند چون خانواده های آنها آنجا هستند. به علاوه ، املاک و مستغلات میامی در حال ترکیدن است و هوای باصفایی دارد. “

قبل از حضور در آخرین فصل سریال، جیمز که اهل کارولینای شمالی است ، در CBRE Group، Inc در نیویورک کار می کرد. کرککانل یک طراح گرافیک از جورجیا است.

جیمز کرککانل را به عنوان برنده فصل 25 انتخاب کرد ، اما آنها تصمیم گرفتند که با همایش روبرو شوند و در قسمت آخر نامزد نشوند. کمی بعد از آن ، یکی از دوستان دبیرستانی سابق کرککانل در فضای مجازی ادعا کرد که کرککانل همکلاسی هایش را به دلیل جذب مردان سیاه پوست مسخره کرده است. او همچنین به پوشیدن لباس مهمانی بدون توجه به فرهنگ متهم شد و عکس هایی از او در حالی که در دانشگاه در یک مهمانی “Old South” با تم قبل از جنگ بود، دیده شد.

کرککانل در ماه فوریه به دلیل رفتارهای گذشته “توهین آمیز و نژادپرستانه” عذرخواهی کرد.

این زوج تأیید کردند که رابطه عاشقانه شان را در ماه مه از سر گرفتند و جیمز به وال استریت ژورنال گفت که این دو “تلاش می کنند تا کارساز باشد.”

یک منبع در آن زمان به Page Six گفت که جیمز سیاه پوست است ، “در تأیید علنی و صریح آن در حال حاضر مردد هستم چون این موضوع هنوز تازه است و آنها هنوز هم مشکلاتی برای حل کردن دارند” ، یک منبع به طور انحصاری به Page Six گفت: “راشل قبلاً بابت گذشته اش موشکافی شده بود ، و حالا همه نگاهها به سمت مت متمایل شده است ، بنابراین او احساس فشار می کند تا الگوی خوبی برای سایر مردان سیاه پوست باشد.”

به نظر می رسد حالا این زوج مشکلاتشان را پشت سر گذاشته اند. آنها آخر هفته روز یادبود  در همپتونز در Bounce تازه افتتاح شده در Montauk دیده شدند  ،  و در کنار گودال آتش در Gurneys بودند.

نمایندگان آنها به درخواست نظر پاسخ ندادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا