سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

کتاب جدید Meghan Markle نتوانست در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.

دیلی میل روز سه شنبه گزارش داد ، اولین کتاب کودکان مگان مارکل ، بنام “The Bench” ، در تاریخ انتشارش نتوانست در لیست پرفروش ترین ها در انگلیس قرار گیرد.

بر اساس این گزارش ، مارکل که فرزند دومش را از شوهرش پرنس هری به دنیا آورد ، به رتبه 205 جدول آمازون انگلیس رسید. در حال حاضر در کتاب های کودکان در شماره 67 است.

از صبح روز سه شنبه ، “The Bench” – که همچنین عکسی از دختر تازه متولد شده ساسکس را نیز به نمایش می گذارد – در حال حاضر دارای رتبه بندی 4 ستاره از 5 ستاره ممکن با 20 بررسی است.

 

“The Bench” که توسط هنرمند کالیفرنیایی کریستین رابینسون تصویرگری شده است ، “رابطه ویژه بین پدر و پسر را از دید مادر” با توجه به توصیف کتاب بررسی می کند.

کتاب کودک مارکل در ابتدا در ماه مه اعلام شد. در بیانیه ای ، دوشس ساسکس توضیح داد که محتوای کتاب “The Bench”  شعرهایی است که او برای هری ، 36 ساله ، در روز پدر ، بعد از تولد اولین فرزندشان ، پسرشان Archie ، که اخیراً 2 ساله شده است ، سروده است.

مارکل در آن زمان در بیانیه ای گفت: “امید من این است که” The Bench” در هر خانواده ای ، بدون توجه به ترکیب ، به همان اندازه که برای من سازگار است ، متناسب باشد.”

در واکنش به این خبر ، با توجه به اینکه مارکل با پدرش ، توماس مارکل ، مدیر سابق هالیوود  هیچ رابطه ای ندارد، به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت.

آنجلا لوین ، مفسر سلطنتی قبلاً به Sun گفت: “من نمی دانم چگونه می توانی درباره یک پسر یا پدر بنویسی ، در حالی که سالها با پدر خودت صحبت نکرده ای.”

پدر مارکل قبل از عروسی سلطنتی آنها در سال 2018 درست از همان روزی که او برخلاف برنامه ریزی های قبلی و به دلیل بیماری قلبی اعلام کرد که نمی تواند دخترش را در مراسم عروسی سلطنتی همراهی کند، به دردسری برای دخترش و ساکنان کاخ باکینگهام تبدیل شده است.

از همان ابتدا همکاری او با یک پاپاراتزی برای عکس های مراسم عروسی دخترش خبرساز شد و او صادقانه و بدون این که احتیاط کند تمامی ماجرا را با رسانه ها در میان گذاشت و بعدها نیز همکاری اش با این عکاس را «اشتباهی بزرگ» خواند. دوشس ساسکس سالهاست که پدرش را ندیده است.

 

در مورد هری ، که به طرز مشهوری از خانواده سلطنتی با مارکل در سال 2020 جدا شد ، او نیز با پدرش ، وارث تاج و تخت شاهزاده چارلز روابط سردی داشت.

از زمان کناره گیری از زندگی سلطنتی ، مارکل و هری در یک عمارت 14 میلیون دلاری در Montecito ، کالیفرنیا اقامت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا