سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل 2000 نسخه از کتاب کودکش را به مکان های اطراف ایالات متحده هدیه کرد.

 دوشس ساسکس اوایل این هفته کتاب کودکش به نام The Bench را منتشر کرد. این کتاب تصویری دلچسب جزئیات رابطه خاص بین پدر و پسر را نشان می دهد که از رابطه همسر او، شاهزاده هری ، با پسر 2 ساله آنها ، آرچی الهام گرفته شده است. این زوج از طریق وب سایت بنیاد Archwell اعلام کردند که 2000 نسخه از این کتاب را به کتابخانه ها ، مدارس و بسیاری از مکان هایی که خانواده بیشتری دارند، در ایالات متحده اهدا می کنند.

در این بیانیه آمده است: “دوشس و Archewell حمایت ناشر The Bench را برای توزیع 2000 نسخه کتاب را بصورت رایگان به کتابخانه ها ، مراکز اجتماعات ، مدارس و برنامه های غیرانتفاعی در سراسر کشور دریافت کرده اند.”

این وب سایت همچنین اضافه کرد ، “بعد از بیشتر از یک سال چالش های بی سابقه برای دانش آموزان و خانواده ها در همه جا ، دوشس معتقد است که مسیر پیش رو باید شامل تمرکز بر رفاه – و تغذیه جوامع ما از طریق غذا ، آموزش و حمایت های روحی و روانی باشد “

از جمله سازمان هایی که یک نسخه از آنها دریافت میکنند ، Assistance League® لس آنجلس است که این زوج پارسال دو بار برای وقت گذرای با کودکان در مرکز آموزش پیش دبستانی این سازمان از آنها بازدید کردند. مگان و هری همچنین در حال کار با سازمان غیرانتفاعی First Book برای توزیع کتاب ها در سراسر کشور هستند.

The Bench که توسط Christian Robinson تصویر سازی شده است ، انواع مختلفی از پدران را نشان می دهد که اوقاتشان را با پسرانشان سپری می کنند. یک پدر و فرزندش دامن های توتوی صورتی ست هم می پوشند و ژست می گیرند ، پدری در ارتش هنگام بازگشت به خانه پسر هیجان زده اش را به هوا می اندازد و پدر خندان دیگری پسر بچه اش را در حالی که روی نیمکت استراحت میکند را در آغوش گرفته است.

کلماتی از شعری که مگان در روز پدر برای هری سروده الهام گرفته است ، خیلی شیرین است. مگان ، که همچنین راوی کتاب صوتی است ، نوشت: “تو او را دوست خواهی داشت. گوش خواهی داد. تو حامی او خواهی بود.” “و از این روزنه با نگاه کردن به عشق من و پسر زیبایمان اشک شادی میریزم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا