سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

الکس رودریگز عمارت همپتونز را درست در نزدیکی خانه جنیفر لوپز اجاره می کند.

الکس رودریگز به عمارت همپتونز یک مایلی نزدیک خانه جنیفر لوپز نقل مکان کرده است – و بلافاصله شایعات جدید عاشقانه ای را برانگیخت.

A-Rod تابستان امسال یک عمارت 5 میلیون دلاری در Bridgehampton اجاره کرده است در حالی که او همچنان به دنبال خرید املاک در منهتن و همپتون است.

مکان تابستانی رودریگز کمی بیش از یک مایل از ملک 10 میلیون دلاری لوپز در Water Mill ، جایی که این زوج سابق تابستان گذشته را با بچه هایشان گذراندند، است.

الکس جمعه شب هنگام صرف غذا با کارمندان شرکتش A-Rod Corp در رستوران Sag Harbour Le Bilboquet دیده شد.

یک شاهد گفت: “الکس روز جمعه با دو خانم و برادرزاده اش نیک سیلوا شام خورد. یک فرد بسیار جذاب در پشت میز توجه ها را به خودش جلب کرد ، و برخی فکر می کردند که آیا او دوست دختر جدید الکس است. “

 

اما منابع دیگر می گویند این فرد لیز کوهن ، مدیر توسعه تجارت در A-Rod Corp است و آنها درگیر رابطه عاشقانه نیستند.

رودریگز 45 ساله و گروهش شب تا دیروقت در رستورانی که مشرف به مارگین Sag Harbour است ، ماندند و طبق گفته شاهدان حدود ساعت 11 شب آنجا را ترک کردند.

از دیگر افرادی که روز جمعه در Le Bilboquet دیده شدند می توان به Ronn Torossian ، رئیس روابط عمومی ، مینچ مودل و مدیر کارآفرین مازن دایم ، مدول روابط عمومی Sportell اشاره کرد.

تابستان سال گذشته ، لوپز و رودریگز که در آن زمان باهم نامزد بودند ، مدتی از فصل تابستان را با هم در عمارت Water Mill (خانه آسیاب آبی) که در سال 2013 خریداری کرده بود گذراندند. این خانه به طور سفارشی در 8500 فوت مربع ساخته شده و در بیش از سه هکتار با یک استخر بزرگ قرار دارد.

در حال حاضر الکس خانه ی 9200 فوت مربعی ، هفت خوابه و 11 حمام را در زمینی به مساحت 3.9 هکتار در Bridgehampton اجاره کرده است. این خانه دارای یک استخر گرمابه و آبگرم ، آبشار و دسترسی مستقیم به یک برکه است. و با خانه لوپز فقط 1.2 مایل – سه دقیقه رانندگی – فاصله دارد.

اما جنیفر خواننده 51 ساله هنوز در فصل تابستان در همپتون دیده نشده است. او در عوض با بن افلک در مالیبو و لس آنجلس بود.

نماینده رودریگز از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا