سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شاهزاده چارلز قصد ندارد بعد از بازگشت هری به انگلستان او را ببیند.

بر اساس گزارشی ، پرنس چارلز قصد ندارد شاهزاده هری را ، وقتیکه که در اواخر این ماه به کشورش انگلیس میرود، ببیند.

هنگامی که هری از آمریکا پرواز می کند تا به برادرش شاهزاده ویلیام در مراسم رونمایی از مجسمه مادر فقید آنها ، پرنسس دایانا ، بپیوندد به گزارش روزنامه سان پدرش چارلز بیش از 400 مایل در ملک اسکاتلند ، بالمورال با او فاصله دارد. 

یک منبع به روزنامه انگلستان گفت: “چارلز واضح بیان کرده که دیگر در آنجا نخواهد بود … زیرا او به اسکاتلند می رود.”

منبع خودی گفت: “هیچ جلسه برنامه ی از قبل تعیین شده بین این سه نفر وجود ندارد.”

پیش بینی می شود که هری ، 36 ساله ، قبل از رونمایی از مجسمه 1 ژوئیه ، اواخر این ماه به انگلیس وارد شود ،به دنبال گمانه زنی های قبلی مبنی بر اینکه او می تواند به دلیل تنش های شدید با خانواده اش ملاقات را لغو کند.

روزنامه انگلستان خاطرنشان کرد: دوک ساسکس بعد از بازگشت به انگلستان ، قبل از پیوستن به برادر 38 ساله اش در مراسم بزرگداشت مادرشان ، باید پنج روز قرنطینه شود.

منبع دیگری به The Sun گفت: “هری و ویلیام با احترام به مادرشان با هم حضور پیدا می کنند” ولی با اصرار آنها هر کدام سخنرانی های جداگانه ای خواهند داشت.

این منبع درباره برادرانی که قبلاً باهم خوب بودند گفت: “هیچ گفتگوی شخصی یا گفتگوی مناسبی بین آنها صورت نگرفته است ، فقط یک تبادل بسیار کوتاه و حداقل پیام کوتاه  است.”

این منبع گفت: “این خصومت هنوز خیلی شدید است و هیچ نشانه ای وجود ندارد که به زودی هر نوع گردهمایی بین آنها وجود داشته باشد.”

گزارش شده است که چارلز وارث 72 ساله ، از دیدار با هری در آخرین باری که برای مراسم خاکسپاری پدر 99 ساله چارلز ، پرنس فیلیپ ، که هری در ماه آوریل در انگلستان بود ، اجتناب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا