سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

منابع سلطنتی می گویند: “تقریباً غیرممکن است که به هری اعتماد کنند.”

آیا ممکن است اوضاع برای برادران ویندسور از این بدتر شود؟

هرکسی که امیدوار بود رابطه بین شاهزادگان ویلیام و هری بهتر شود، این هفته بعد از رونمایی از مجسمه پرنسس دایانا در کاخ کنزینگتون به شدت ناامید شدند زیرا این دو شاهزاده به  ندرت با همدیگر صحبت کردند و بعد از مراسم فقط 20 دقیقه در یک اتاق بودند.

این برادران که از زمان تشییع جنازه پرنس فیلیپ ، جایی که ویلیام خواست تا در کنار هری راه نرود ، همدیگر را ندیده اند ، هنوز “در حال نزاع” هستند و منابع نزدیک به آنها به Mirror گفتند: “تقریباً غیرممکن است که به هری اعتماد کنند. “

این رابطه از زمانی که ادعا می شد  کارکنان قصر به مگان مارکل زورگویی کرده اند  و مصاحبه انفجاری اپرا وینفری با هری و مگان در بهار امسال که ادعا می کردند مارکل در دوران بارداری خودکشی کرده و از او محافظت نشده ، بسیار سرد شده است.

بعد از مصاحبه جنجالی اپرا، که به ویژه برای ویلیام و پرنس چارلز ناراحت کننده بود ، هری همچنان به گپ های خصوصی با گایل کینگ CBS ادامه داد- باعث شد که سلطنتی ها از گفتگوی “رو در رو ” با هری خودداری کنند زیرا هیچ یک از آنها به او اعتماد ندارند تا با او به تنهایی صحبت کنند.

یک منبع به Mirror گفت:” ویلیام و هری در این هفته به دلیل تنها گرامیداشت میراث مادرشان گرد هم آمدند.”

“آنها یک نمایشی را ارائه کردند ، آنچه را که باید انجام می دادند انجام دادند تا مطمئن شوند روز بدون دردسری را سپری کنند و خداحافظی کردند.”

هری ، که تقریباً بلافاصله بعد از رونمایی از مجسمه به آمریکا عزیمت کرد ، حالا کنار همسرش مگان ، که از زمان کناره گیری از خانواده سلطنتی نقل مکان کردند، است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا