سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر به تازگی به یک نقطه عطف بزرگ در اینستاگرام رسیده است.

روز پنجشنبه، 13 ژانویه، کایلی جتر 24 ساله ,  بنیانگذار لوازم آرایشی برند کایلی، با تبدیل شدن به اولین زن در جهان که بیش از 300 میلیون فالوور  کننده در اینستاگرام دارد، به یک نقطه عطف بزرگ رسید.  او عنوان خانم با بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد، عنوانی که قبلاً آریانا گرانده و هم سلنا گومز داشتند.

مادرش کریس جنر نگذاشت موفقیت او بدون جشن باقی بماند و نوشت :  “من به دخترم @KylieJenner خیلی افتخار می کنم!!” “تو از درون و بیرون زیبا هستی و  قلب شگفت انگیزی  داری! با کارهایت به ستاره‌ها رسیدی و به ما الهام بخشیدی!! دوستت دارم فرشته من.”

از نظر تعداد فالوور، کایلی جنر پس از فوتبالیست منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو ( با 389 میلیون فالوور ) و حساب رسمی اینستاگرام (461 میلیون فالوور) در کل پلت فرم اینستاگرام  قرار دارد.

اما خواهران بزرگ کایلی خیلی از او عقب نیستند. کیم کارداشیان با بیش از 279 میلیون فالوور به کایلی نزدیک‌ترین فرد است، در حالی که کلوئی کارداشیان و کندال جنر هر کدام 212 میلیون دنبال کننده دارند. درست پشت سر آنها، کورتنی کارداشیان قرار دارد که در حال حاضر 159 میلیون دنبال کننده دارد.

اگرچه کایلی ممکنه اخیراً این عنوان محبوب را به صورت آنلاین دریافت کرده باشد، اما کایلی در چند هفته اخیر در اینستاگرام نسبتاً غیرفعال بوده چون به طور خصوصی برای به دنیا آوردن دومین فرزندشون با دوست پسرش تراویس اسکات آماده می شود.

این زوج در فوریه 2018 صاحب دختری به نام  استورمی وبستر، شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا